مدیرکل تبلیغات اسلامی یزد:
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به اینکه حضرت معصومه (س) بهترین الگو برای زنان و دختران است، گفت: چه خوب است ما بهترین الگوبرداری ازنظر عبادت، اخلاق و رفتار را از ایشان داشته باشیم.
کد خبر: ۶۳۰۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸ 15 July 2018

حجت‌الاسلام سید محمدشریف حسینی کوهستانی ضمن گرامیداشت دهه کرامت و تبریک به مناسبت ولادت کریمه اهل‌بیت حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: دهه کرامت با ولادت حضرت معصومه (س) آغاز و با ولادت حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) به پایان می‌رسد.

وی گفت: دهه کرامت یادآور بسیاری از مطالب عالی، مفاهیم بلند، سازنده و ارزشمند همچون لطیف‌ترین علایق، مهر و وفاداری و اخلاق کریمانه و ولایت مداری هست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به اینکه حضرت معصومه (س) به خاطر برادر خود رنج و سختی‌های زیادی را متحمل شدند اظهار داشت: این دهه یادآور تمام خوبی‌ها است و آنچه خیر و خوبی و رشد و کمال انسانی است در این دهه وجود دارد.

حسینی کوهستانی حضرت معصومه (س) را بهترین الگو برای زنان و دختران دانست و تصریح کرد: چه خوب است ما بهترین الگوبرداری ازنظر عبادت، اخلاق و رفتار را از ایشان داشته باشیم و ان‌شاءالله بتوانیم بهترین استفاده را از وجود مبارک کریمه اهل‌بیت (س) ببریم.

این مقام مسئول اضافه کرد: دهه کرامت فرصت خوبی برای ترویج معارف دینی است و آن حضرت ازنظر بعد معنوی در نظر علماء جایگاه ویژه‌ای داشته‌اند.

وی ارسال پیامک به خانواده‌ها و تبریک به مناسبت روز دختر و ولادت حضرت معصومه (س)، برگزاری گفتمان‌های دینی با موضوعات عفاف و حجاب، تربیت دینی دختران و مهارت‌های زندگی دخترانه، اعزام مبلغ و مداح به جلسات، برگزاری کلاس آموزشی قرائت برای دختران جوان را از برنامه‌های دهه کرامت عنوان کرد.

این مقام مسئول قرعه‌کشی و اختتامیه مسابقه استانی «بازتاب اعمال از منظر قرآن» با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین راشد یزدی و برگزاری برنامه‌های شاد و متنوع در مناطق مختلف استان را از دیگر برنامه‌های دهه کرامت برشمرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار