رییس دانشگاه یزد با بیان این‌که تجارب روسای ادوار دانشگاه راهگشای مشکلات است، گفت: موزه هویتی در دانشگاه یزد راه‌اندازی می‌شود. به گزارش ایسنا-منطقه یزد،«محمدصالح اولیاء» در نشست مشترک روسای ادوار دانشگاه یزد،‌با بیان این‌که برخی از تجارب در حافظه و نزد بزرگان و پیشکسوتان است و در اسناد و مستندات منعکس نمی‌شوند، اظهار کرد: تجارب ارزشمند و تاریخی می‌تواند راهگشای مشکلات و چالش‌های دانشگاه باشد و زمینه ارتقای وضعیت کمی و کیفی دانشگاه‌های کشور را محقق کند. وی ایجاد هویتی مستند برای دانشگاه را حائز اهمیت دانست و افزود: موزه تاریخ و گذشتگان علمی، آموزشی و مدیریتی دانشگاه در دانشگاه یزد راه‌اندازی می‌شود. رییس دانشگاه یزد روشن سازی ابعاد هویتی دانشگاه را مهمترین هدف راه‌اندازی موزه در دانشگاه یزد عنوان کرد و گفت:‌ شناسایی دانشگاه یزد به صورت یک مجموعه دارای هویت و مستند تصمیم ضروری است. اولیاء تصریح کرد: در این موزه شرح مستندات شامل تصاویر، دست نوشته‌ها، نامه‌ها و دیگر مستندات موجود مرتبط با تأسیس، ساخت و سازها و سایر برنامه‌های دانشگاه، در معرض نمایش قرار داده خواهد شد. وی در پایان با بیان این‌که کتابی در مورد تاریخچه دانشگاه یزد تألیف شده است،‌ خاطرنشان کرد: و خواستار مشارکت همه پیشکسوتان در تهیه این کتاب شد .
کد خبر: ۶۲۹۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲ 14 July 2018

«محمدصالح اولیاء» در نشست مشترک روسای ادوار دانشگاه یزد،‌با بیان این‌که برخی از تجارب در حافظه و نزد بزرگان و پیشکسوتان است و در اسناد و مستندات منعکس نمی‌شوند، اظهار کرد: تجارب ارزشمند و تاریخی می‌تواند راهگشای مشکلات و چالش‌های دانشگاه باشد و زمینه ارتقای وضعیت کمی و کیفی دانشگاه‌های کشور را محقق کند.

وی ایجاد هویتی مستند برای دانشگاه را حائز اهمیت دانست و افزود: موزه تاریخ و گذشتگان علمی، آموزشی و مدیریتی دانشگاه در دانشگاه یزد راه‌اندازی می‌شود.

رییس دانشگاه یزد روشن سازی ابعاد هویتی دانشگاه را مهمترین هدف راه‌اندازی موزه در دانشگاه یزد عنوان کرد و گفت:‌ شناسایی دانشگاه یزد به صورت یک مجموعه دارای هویت و مستند تصمیم ضروری است.

اولیاء تصریح کرد: در این موزه شرح مستندات شامل تصاویر، دست نوشته‌ها، نامه‌ها و دیگر مستندات موجود مرتبط با تأسیس، ساخت و سازها و سایر برنامه‌های دانشگاه، در معرض نمایش قرار داده خواهد شد.

وی در پایان با بیان این‌که کتابی در مورد تاریخچه دانشگاه یزد تألیف شده است،‌ خاطرنشان کرد: و خواستار مشارکت همه پیشکسوتان در تهیه این کتاب شد .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار