امام جمعه مهریز:
امام جمعه مهریز با اشاره به اهداف و توطئه های شومی که دشمنان برای تحت فشار گذاشتن ملت ایران دارند، گفت: دشمنان ما جنگ روانی و اقتصادی را با جدیت دنبال می کنند.
کد خبر: ۶۲۹۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۸ 14 July 2018

 حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در خطبه های نمازجمعه مهریز با اشاره به اینکه اصل و اساس انقلاب ما بر پایه شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» شکل گرفته است، اظهار داشت: دشمن هرگز استقلال و آزادی ما را قبول نکرد و نتوانست زیر بار آن برود زیرا دست آنها از منافعی که در کشور ما عایدشان می‌شد، کوتاه شد.

وی افزود: آنها امروز به دنبال این هستند که از هر طریقی به استقلال کشور ما خدشه وارد کنند و ما را وادار کنند که خواسته های آنها را بپذیریم.

محی الدینی خاطرنشان کرد: این هدف دشمن سبب شده تا آنها جنگ روانی و اقتصادی را با جدیت بیشتری دنبال کنند و حتی اروپایی ها هم که به نظر می رسد قصد مذاکره با ایران را دارند، به دنبال وقت کشی هستند تا بتوانند در زمان مناسب، ایران را تحت فشار قرار دهند و مذاکره را به نفع خود پیش ببرند.

امام جمعه مهریز عنوان کرد: یکی از راه هایی که می تواند دشمن را سریع‌تر به اهداف خود نزدیک کند، خدشه دار کردن وحدت میان مردم و مسئولان است اما مردم باید نسبت به این مهم هوشیار باشند.

محی الدینی تاکید کرد: وحدت بین مردم و مسئولان در مقابل دشمنان داخلی و خارجی، مهمترین نیاز امروز کشور است و همه باید باید برای رسیدن به آن تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: هدف اصلی دشمنان، تنها و تنها براندازی نظام اسلامی است و برای تحقق این توطئه شوم خود، از نفوذ فرهنگی، جنگ روانی و اقتصادی کمک می گیرند که لازم است مردم در برابر این مسائل هوشیار باشند.

امام جمعه مهریز اظهار داشت: در این شرایط مردم باید صبوری بیشتری داشته باشند و مسئولان نیز باید به نیازهای بر حق مردم رسیدگی کرده و پاسخگوی آنها باشد و این مهم را برای خود یک تکلیف بزرگ بدانند.

وی همچنین تصریح کرد: مسئولان همچنین باید در این شرایط گوش به فرمان رهبری باشند و با سرلوحه قرار دادن فرمایشات ایشان، در مسیر عمل به وظایف خود قدم بردارند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار