به مناسبت هفته عفاف و حجاب جمعی از فرماندهان پایگاه و خواهران بسیجی حوزه‌های فاطمه الزهرا (س) بافق با امام جمعه این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۶۲۹۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵ 13 July 2018

حجت الاسلام سلیمانی امام جمعه بافق در دیدار با فرماندهان بسیج این شهرستان با اشاره به ترویج سبک زندگی غرب در کشور گفت: غرب گرایی، فرهنگ عفاف و حجاب کشور را احاطه کرده و آن را می‌توان به وضوح در زندگی و نوع پوشش افراد جامعه دید.

حجت الاسلام سلیمانی بر لزوم حفظ ارزش‌های اسلامی و حریم‌ها در خانواده و جامعه تاکید و اظهار داشت:موضوع عفاف و حجاب یک ارزش محسوب می‌شود و باید از کودکی در ذهن آن‌ها نهادینه و توجه شود.

وی بی توجهی به دین را سبب تباهی جامعه عنوان کرد و افزود: افزایش آمار طلاق، بی بند و باری، بی حجابی و بی عفتی به خاطر اهمیت ندادن به دین و دستورات الهی است.

امام جمعه بافق با اشاره به نقش موثر بانوان بسیجی در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در کشور، خاطر نشان کرد: زنان و دختران کشور باید با الگوگیری از سیره حضرت زهرا (س) حجاب اسلامی را رعایت کرده و به عفاف و ارزش‌های اسلامی پایبند باشند.

سلیمانی به حفظ حجاب همگان تاکید و تصریح کرد:مردان نیز باید به این مسئله توجه داشته و حجاب ظاهری و باطنی خود را حفظ کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار