معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد:
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد گفت: امسال خدمت رسانی به زائران اربعین با برنامه‌ریزی مدون و مدیریت بهتری نسبت به قبل انجام خواهد شد.
کد خبر: ۶۲۹۳۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۵ 12 July 2018

محمد حاجی صفری، در جلسه مشترک اداره راهداری و هلال احمر یزد برای هماهنگی خدمت رسانی به زائران اربعین اظهار داشت: لازم است تدابیر جدی‌تری از سوی دستگاه‌های مختلف برای خدمت رسانی به زائران در هنگام بازگشت به کشور انجام شود.

وی با بیان اینکه اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای در بحث امداد و نجات جاده ای دو وظیفه درون سازمانی و برون سازمانی بر عهده دارد، عنوان کرد: تلاش می‌کنیم وظایف خود را در راستای خدمت‌رسانی هر چه بهتر به زائران اربعین حسینی به بهترین نحو ممکن به انجام برسانیم.

حاجی صفری بیان کرد: سال گذشته دو دستگاه کانکس توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد خریداری و تجهیز شد تا بتوانیم با استقرار تیم مناسب، بحث حمل و نقل زائران را به نحو مطلوبی انجام دهیم.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد با اشاره به بازرسی فنی اتوبوس‌های حامل زائران در چند مبدأ عنوان کرد: در مسیر رفت اتوبوس‌ها هم در ترمینال‌ها و هم در مسیر از نظر فنی بازرسی می‌شوند و در مسیر برگشت نیز علاوه بر بازرسی‌هایی که در مرز انجام می‌شود، موکب‌هایی در فراغه مستقر خواهد شد تا هم استقبالی از مسافران و رانندگان صورت گیرد و هم اتوبوس‌ها دوباره بازرسی فنی شوند.

حاجی صفری با اشاره به تصادف دو سال گذشته در محور اقلید ـ یاسوج، بیان کرد: در حال حاضر آن مسیر نا امن معرفی شده و تنها مسیر امن از استان یزد، در حال حاضر مسیر یزد ـ شیراز است.

وی افزود: گشت‌های محسوس و نامحسوس نیز با همکاری پلیس راه در طول محورهای مواصلاتی استان مستقر شده‌اند و امیدواریم امسال بتوانیم خدمات رسانی را به شکل منظم‌تری در بحث حمل و نقل به زائران ارائه دهیم.

حاجی صفری تاکید کرد: در صورت بروز حادثه نیز با حضور راهداران در مسیرهای تردد اتوبوس‌ها، حضور در محل حادثه با سرعت بالا انجام خواهد شد تا از بروز ترافیک و مشکلات بعدی جلوگیری شود.

وی همچنین یادآور شد: آمادگی داریم که بسته‌های آموزشی و بهداشتی را نیز بر اساس ضرورت در اتوبوس‌ها بین زائران توزیع کنیم.

حاجی صفری همچنین از ایجاد آمادگی های لازم برای اسکان و پذیرایی از مسافران در راه مانده در راهدارخانه ها همچنین جایگزین کردن اتوبوس‌های سالم در صورت بروز نقص فنی در اتوبوس‌های حامل زائران خبر داد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار