معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد، با اشاره به ضرورت ساماندهی شرکت های متولی ذخیره سازی نهادهای دامی در استان، گفت: استان یزد در بحث ذخیره‌سازی نهاده‌های دامی با مشکل روبه‌رو است.
کد خبر: ۶۲۹۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۵ 11 July 2018

«علی زینی‌وند» در کارگروه اشتغال استان با اشاره به ضرورت ایجاد موج اشتغال دانش بنیان در سطح استان،‌ اظهار کرد: اگر فرمانداران بتوانند طرح‌های ویژه با حجم اشتغال زایی بالا و مطمئن را در شهرستان‌ها شناسایی کنند به کارگروه ارائه دهند .

وی افزود: اولویت ما در استان یزد، طرح‌های ویژه با کارکرد بسیار خوب است و بدون شک در کارگروه نیز ابتدا این طرح‌ها بررسی می‌کنیم تا بتوان حجم بیشتری را به کار گرفت .

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد در ادامه به اهمیت و توجه ویژه به مشاغل خانگی اشاره کرد و گفت: مشاغل خانگی بحث بسیار مهم و حائز اهمیتی است و در این بخش سهمیه‌ای به یزد اختصاص یافته که باید سهم دستگاه‌های مختلف در استان مشخص و به زودی راه‌اندازی شود .

زینی‌وند تصریح کرد: در این مدت مجموعه استان در بحث اشتغال فعالیت‌های چشمگیری داشتند و با نظارت‌هایی که در استان صورت گرفته انحرافی کمی داریم که با تلاش دوستان بدون تردید در ماه‌های آینده انحراف کمتری نسبت به الآن خواهیم داشت .

وی در پایان با اشاره به وجود مشکلات ذخیره سازی در استان، خاطرنشان کرد: شرکت‌های متولی ذخیره سازی نهاده‌های دامی در استان باید به منظور اشتغال زایی ساماندهی و مشخص شوند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار