یک شرکت دانش بینان یزدی با اتکاء به نیرو‌های جوان ومتخصص خود موفق به تولید انواع کیت‌ها و آنزیم‌های آزمایشگاهی وتحقیقاتی شد.
کد خبر: ۶۲۹۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۴ 11 July 2018

شهوازیان مدیر عامل واحد تولیدی شرکت روژه تکنولوژی  با بیان اینکه این شرکت در سال ۹۳ فعالیت خود را آغاز کرده گفت: بعد از سه سال تحقیق وپژوهش در سال ۹۶ موفق به تولید انواع کیت‌ها و آنزیم‌ها شده است.

شهوازیان افزود: تولیدات این واحد صنعتی در دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی وبیمارستان‌ها در زمینه تشخیص انواع بیماری‌های بخصوص سرطانها، تعیین جنسیت جنین و آزمایشگاه‌های قبل ازتولد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد:سطح کیفی تولیدات با معتبرترین برند‌های دنیا رقابت می‌کند که همین امر باعث شده که تلاش‌ها را برای ورود به بازار‌های بین المللی از جمله هند وترکیه آغاز کنیم.

مدیر عامل واحد تولیدی تصریح کرد: در حال حاضر ۲۰ نفر در این مجموعه فعالیت میکنند که ۲۰ درصد کارکنان دارای مدرک دکتری تخصصی، ۷۰ درصد کارشناسی ارشد و ۱۰ درصد کارشناسی دارند.

وی اظهارداشت: از زمان عرضه محصولات به بازار موفق به جایگزینی محصولات با بهترین برند‌های خارجی شده ایم که این امر مانع خروج ارز زیادی از کشور شده است و در آینده نزدیک میتوانیم حجم بالایی از واردات محصولات را متوقف کنیم.

شهوازیان عدم حمایت دولت وعدم اعتماد مردم به برند ایرانی را از مشکلات پیش روی شرکت‌های دانش بینان برشمرد و افزایش بسیار زیاد واردات در طول چند دهه گذشته را از مشکلات دیگر دانست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار