شهردار بافق، استفاده از ظرفیت های بومی در جشنواره تابستانی را خواستار شد و گفت: این جشنواره با هدف معرفی جاذبه های گردشگری منطقه، شهریورماه در تفرجگاه آبشار این شهر برگزار می شود.
کد خبر: ۶۲۹۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۸ 11 July 2018

 'سید علی نوروززاده' در نخستین نشست برنامه ریزی سومین جشنواره تابستانی تفرجگاه آبشار بافق که در محل شهرداری برگزار شد استفاده از تمامی ظرفیت های این شهرستان برای برگزاری هر چه بهتر این جشنواره را یاد آور شد.
وی اظهار کرد: بهره گیری از کمپ های گردشگری، بوم گردی ها، استفاده از هنرمندان محلی با هدف شکوفایی استعدادهای آنها و تنوع برنامه ها در این جشنواره در کانون توجه قرار دارد.
وی به جشنواره های موفق نوروزی و تابستانی سال های قبل اشاره کرد و افزود: سومین جشنواره تابستانی امسال هم با هدف معرفی جاذبه های گردشگری شهرستان بافق و ایجاد روحیه نشاط و شادابی مردم در مجموعه تفرجگاه آبشار بافق برگزار می شود.
نوروززاده با اعلام این موضوع که برگزاری جشنواره تابستانی بافق با حضور گردشگران از سراسر کشور مورد تاکید میراث فرهنگی و گردشگری استان یزد قرار گرفته است افزود: مسلما موفقیت جشنواره تابستانی بافق نیازمند عزم جدی همه مسئولان استانی و شهرستان است.
وی هدف از برگزاری این جشنواره را شناسایی و ترویج فرهنگ و آداب و سنت های بافق به نسل جوان و ایجاد ظرفیتی مناسب برای توسعه گردشگری این شهرستان و جذب سرمایه گذار در این حوزه، برشمرد.
شهردار بافق زمان برگزاری این جشنواره را پنجم تا نهم شهریور ماه اعلام و خاطر نشان کرد: بهره گیری از تمامی برنامه های جشنواره علی الخصوص در شب های برگزاری جنگ های شبانه برای عموم آزاد و رایگان است.
جشنواره نوروزی سالجاری شهرداری بافق مورد استقبال کم نظیر شهروندان و گردشگران بافقی و همچنین مورد اقبال و توجه مسئولان استانی و شهرستانی قرار گرفت.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری بافق در فاصله 110 کیلومتری جنوب شرقی یزد قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار