مسئول کاروان پیاده علی ابن موسی الرضا (ع) یزد با بیان اینکه حرکت کاروان پیاده علی ابن موسی الرضا (ع) یزد آغاز شد گفت: ۷۲نفر از یزد پیاده به سمت مشهد مقدس حرکت کردند.
کد خبر: ۶۲۹۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷ 11 July 2018

سید حسین حسینی  با بیان اینکه کاروان پیاده علی ابن موسی الرضا (ع) یزد به مدت سه سال است که در استان راه اندازی شده است اظهار داشت: 17 تیرماه با تعداد 72 نفر به سمت مشهد مقدس حرکت کردند و ان‌شاءالله در روز 16 مرداد ماه به حرم امام رضا (ع) می‌رسند.

مسئول کاروان پیاده علی ابن موسی الرضا (ع) یزد با بیان اینکه این سفر به مدت یک ماه به طول می‌انجامد به هدف از اجرای این برنامه اشاره کرد و افزود: یکی از اهداف این کاروان ایجاد یک دانشگاه سیار در مسیر پیاده روی برای جوانان است که بتوانند در بُعدهای فردی و اجتماعی اثرگذار باشند.

وی تصریح کرد: در بُعد فردی انسان در این مسیر ساخته می‌شود و در بُعد اجتماعی نیز فرد با تزکیه‌ای که در طول این یک ماه پیاده روی کسب می‌کند به مناطق خود باز می‌گردند و به عنوان مبلغی برای حضور مردم در مراسم پیاده روی مشهد مقدس نقش مؤثری ایفا کنند و در سال‌های آینده نیز بتوانیم شاهد حضور هر چه بیشتر مردم دارالعباده در این مراسم باشکوه و معنوی باشیم.

حسینی با اشاره به اینکه مدت زمان ثبت نام برای حضور در کاروان پیاده علی ابن موسی الرضا (ع) در استان یزد 15 روز بوده است خاطرنشان کرد: ثبت نام این کاروان از نیمه خرداد ماه امسال آغاز و در ابتدای تیرماه به پایان رسید و پس از یک ماه وقفه و انجام کارهای ثبت نام و گزینش، افراد برای حضور در کاروان مشخص شدند.

مسئول کاروان پیاده علی ابن موسی الرضا (ع) یزد با بیان اینکه این سفر معنوی با توجه به گزینش افراد و انتخاب 72 نفر به عنوان یاران امام حسین (ع) نام گذاری شد عنوان کرد: ثبت برای حضور در کاروان پیاده علی ابن موسی الرضا (ع) یزد محدودیت سنی نداشته و همه افراد می‌توانند نسبت به حضور در این مسیر معنوی ثبت نام کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار