یکی از قضات برجسته دادگستری يزد مردم‌داری و یار مستضعفین بودن را از شاخصه‌های شهید صدوقی ذکر کرد.
کد خبر: ۶۲۸۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸ 11 July 2018

 حجت الاسلام «محمود رضوی‌زاده» در دیدار تنی چند از معاونان و فرمانده پایگاه بسیج شهیدین دادگستری يزد از بیت آیت الله صدوقی و فرزند امام جمعه فقید یزد كه به مناسبت سالگرد شهادت شیخ الشهدای انقلاب اسلامی، با ذکر حدیثی از امام زین العابدین(ع)، خون شهید و اشک متهجد را ارزشمند‌ترین چیز نزد پرودگار ذکر و اظهار كرد: قطره خونی که به خاطر خدا و در راه خدا به زمین می‌ریزد و اشک فرد متهجدی که در تاریکی شب و از خوف خدا به گونه می‌غلطد، دو چیز ارزشمند و گران‌هایی است که خدا به آن بسیار نظر دارد که قطعاً شیخ الشهدای انقلاب اسلامی مرحوم شهید صدوقی، هر دو مورد را نزد خداوند عالی اعلی داشته است .

وي مردم‌داری و یار مستضعفین بودن را از شاخصه‌های شهید صدوقی ذکر کرد و افزود: در سال‌های قبل از انقلاب و ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همه به مردم‌داری آیت الله صدوقی اذعان داشتند .

رضوي‌زاده توجه و عنایت ویژه به طلاب را از دیگر شاخصه‌های شهید صدوقی دانست و بیان كرد: همه طلبه‌ها می‌دانستند چنانچه مشکلی داشته باشند، راه‌حل آن حمایت‌ها و تلاش‌های شهید صدوقی است .

این مسئول تصریح کرد: زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت با ترویج کلام معصومین(ع) در جامعه امکان‌پذیر است و باید از هر ابزار و هر فرصتی برای ترویج کلام ائمه معصومین در جامعه بهره گرفت .

رئیس شعبه چهار محاکم تجدید‌نظر دادگستری استان، جذب مردم را منوط به خوب عمل کردن و خوب خدمت کردن به مردم اعلام و بيان کرد: اگر بخواهیم فرهنگ واقعی تشیع و اسلام ناب علوی در جامعه ترویج و رشد یابد، باید خوب کار کنیم و به نحو احسن به مردم خدمت كنيم.

به مناسبت سالگرد شهادت آیت الله شیهد صدوقی، سومین شهید محراب انقلاب اسلامی و سالگرد رحلت حجت‌الاسلام «محمدعلی صدوقی»، معاون فرهنگی دادگستری و جمعی از مسئولان عالی قضایی استان با بیت آیت الله صدوقی دیدار کردند که در این ديدار، نرم‌افزار چند رسانه‌ای سومین شهید محراب توسط بنیاد شهید انقلاب اسلامی رونمایی شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار