نماینده بزرگ‌ترین حوزه انتخابیه کشور مطرح کرد
نماینده بزرگ‌ترین حوزه انتخابیه کشور با اشاره به اهتمام مجلس برای کاهش مشکلات اقتصادی، گفت: مجلس در راستای کاهش مشکلات اقصادی تشکیل بازار ثانویه سکه و ارز را به دولت پیشنهاد کرده است.
کد خبر: ۶۲۸۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۹ 10 July 2018

 محمدرضا صباغیان با اشاره به برنامه‌های مجلس شورای اسلامی برای حل مشکلات اقتصادی کشور، گفت: در شرایط کنونی با توجه به اینکه مشکلات اقتصادی فراوانی گریبان گیر مردم شده است، در مجلس شورای اسلامی اقدامات و دستورالعمل‌هایی خاصی در این راستا دنبال می‌شود تا این شرایط در کشور کاهش یابد.

وی افزود: وزرا و مسئولین ارشد کشور در صحن غیرعلنی مجلس شورای اسلامی اقدامات خود را در راستای حل مشکلات اقتصادی کشور گزارش می‌دهند؛ لذا درواقع مجلس شورای اسلامی و دولت در این زمینه به‌صورت جدی ورود پیداکرده‌اند تا این مشکلات بیش از بیش در کشور کاهش یابد.

نماینده مردم بزرگ‌ترین حوزه انتخابیه کشور بابیان اینکه مجلس شورای اسلامی برای ساماندهی سکه و ارز در کشور اهتمام ویژه‌ای دارد، اظهار داشت: با توجه به تصمیمات دولت مبنی بر سکه و ارز، از رئیس بانک مرکزی، وزیر اقتصاد و غیره در مجلس شورای اسلامی دعوت‌شده است تا در این زمینه پاسخگو باشند؛ چنانچه مجلس یکسری پیشنهاد‌های مبنی بر تشکیل بازار ثانویه سکه را به دولت پیشنهاد کرده است.

صباغیان با واکاوی اتفاقات اخیر مربوط به قطع خط انتقال آب به یزد، بر ضرورت تأمین آب آشامیدنی مردم تأکید کرد و بیان داشت: در این راستا هفته‌های اخیر جلسات متعددی صورت گرفته است تا سهمیه آب استان یزد از خط انتقال آب حفظ شود؛ گرچه این مهم با ممانعت‌های زیادی همراه بوده است.

این مقام مسئول با اشاره به مصوبات مجمع نمایندگان استان در مورد مسئله آب، خاطرنشان کرد: در این زمینه پیگیری خط دوم خلیج‌فارس در دستور کار قرارگرفته که در حال حاضر یک‌فاز آن اجراشده است و همچنین خط سوم دریای عمان نیز به‌عنوان بحث پیشنهادی در دستور کار ما قرار گرفته است.

وی با ابراز تأسف نسبت به اتفاقات اخیر مبنی بر تعرض 10باره به خط انتقال آب استان یزد، تصریح کرد: جلسات متعددی با مسئولین ارشد اصفهان در این خصوص صورت گرفته است تا در این راستا ممانعت‌های جدی را به عمل‌آورند تا حقوق مردم استان یزد حفظ شود؛ لذا تمام دغدغه نمایندگان استان برای برقراری آرامش استان در این زمینه است تا شرایطی فراهم شود که بتوان موضوعات پیش رو را مدیریت کرد و این اتفاقات به نحو معقول ساماندهی شود.

نماینده مردم پنج شهرستان استان یزد در مجلس شورای اسلامی در پایان با تأکید بر ضرورت توجه هر چه بیشتر به مشکلات اقتصادی کشور در شرایط کنونی، اضافه کرد: درواقع با توجه به شرایط حاکم در کشور در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده تا رئیس‌جمهور و وزرا سالی یک‌بار، گزارش کامل اعم از کمی و نموداری در خصوص عملکرد بودجه و برنامه توسعه استان‌ها به نمایندگان مجلس ارائه دهند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار