مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان سومین جشنواره استانی قصه‌گویی با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان و قصه‌گویان استان در سالن شهید کشاورزی مهریز برگزار شد.
کد خبر: ۶۲۸۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۲ 10 July 2018

«سید محمد رستگاری» فرماندار مهریز در اين مراسم گفت: برگزاری این جشنواره در شهرستان باعث ایجاد انگیزه و شکوفایی استعداد کودکان و نوجوانان علاقند به هنر قصه ‎‎ گویی خواهد شد.

وي با بيان ان كه از طریق قصه می‌توان فضائل اخلاقی را در کودکان درونی ساخت، افزود: قصه نقاط ضعف و قدرت را به انسان نشان می‌دهد و زمینه را برای رشد اخلاقی وي آماده می‌کند.

«سید رضا آقایی» ريیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهریز نيز ضمن ارائه گزارش مختصری از روند برگزاری سومین جشنواره استانی قصه گویی در شهرستان، گفت: این جشنواره با هدف احیای سنت قصه‌گویی و ترویج این هنر به عنوان یک ابزار تربیتی در موضوعات قصه‌های بومی محلی و قصه‌های واقع گرایانه فولکور مهریز برگزار شد.

به گفته اين مسئول، در اين جشنواره 40 قصه‌گوی نوجوان و بزرگسال با هم به رقابت پرداختند كه در نهايت با قضاوت داوران از 12 نفر در بخش بزرگسالان و 8 نفر در بخش نوجوان به عنوان برگزيدگان و 7 نفر شایسته تقدیر، تجلیل شد.

گفتنی است، داوری این جشنواره را «محمد رضا آخوندی»، «مهدی آرایی»، «فاطمه بحرانی» و «مریم حیدری» برعهده داشتند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار