نماینده اردکان:
نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: تشکیل فعالانه ستاد هماهنگی در استان برای بررسی و ارائه راهکار در زمینه کاهش اثر تحریم ها ضروری است.
کد خبر: ۶۲۷۶۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۵ 07 July 2018

محمدرضا تابش در نشست مشترک مجمع نمایندگان استان یزد برای بررسی نحوه حمایت از تولید و عرضه کالا و نظارت بر قیمت و کیفیت کالاها افزود: گذر از تحریم ها مستلزم اعمال مدیریت جهادی و اراده ای معطوف به خرد و تدبیر و برنامه ریزی است.
وی اظهار داشت: با توجه به گستره تحریم ها و تغییر مواضع اروپا، برای حمایت موثر از شرکت‌های کوچک در قبال تحریم، ضرورت دارد در ایران نیز طرف‌های خارجی که می‌تواند نیازهای ما را تامین کند شناسایی و با آنها تعامل لازم صورت گیرد.
این مسئول گفت: تشکیل ستاد سران قوا از طرف رهبری معظم انقلاب امر بسیار خوبی است که می تواند منجر به هماهنگی بیشتر قوا و اتخاذ تصمیمات مهم، فوری و حیاتی گردد.
وی تصریح کرد: مجلس در این موضوع تعامل خوبی با دولت دارد و ضمن پیگیری مجدانه موضوعات، با توجه به اینکه عمده کار از قبیل تعرفه گذاری، ثبت سفارش، تخصیص ارز و ... بر عهده دولت است، کار را به دولتمردان سپرده و اقدامات نظارتی و حمایتی خود را اعمال می کند.
تابش در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تخصص و بضاعت بالای کارآفرینان و تجار یزدی گفت: در استان یزد باید ستادی تشکیل شود تا با شناسایی و برقراری ارتباط با تجار مختلف و بازرگانان مرزی برای گذر این مرحله برنامه و تدابیر لازم را اندیشیده شود.
این نشست با حضور معاون امور اقتصادی استاندار و مدیران کل صنعت، جهادکشاورزی، رئیس بازرسی استان، رئیس دیوان محاسبات استان و جمعی از تشکل های صنفی برگزار شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار