مدیر بازرسی نظارت اتاق اصناف یزد مطرح کرد
مدیر بازرسی نظارت اتاق اصناف استان یزد با اشاره به نظارت مستمر بازرسی و نظارت اتاق اصناف بر واحدهای صنفی استان یزد، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۱ هزار و ۸۰۰ نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی استان یزد صورت گرفته است.
کد خبر: ۶۲۷۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶ 07 July 2018

محسن مظفری‌زاده با اشاره به اینکه تاکنون احتکار قابل‌توجهی در استان یزد صورت نگرفته است، گفت: در صورت مشاهده احتکار، بی‌ثباتی عرضه محصولات و تشکیل پروند‌ه‌ای مبنی بر احتکار، علاوه بر اینکه به‌اندازه همان مبلغی که احتکار صورت گرفته دو برابر جریمه می‌شوند؛ مجاب می‌شوند به همان قیمت قبلی محصولات خود را عرضه کنند.

وی بابیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۱ هزار و ۸۰۰ نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی استان یزد صورت گرفته است، اظهار داشت: از این تعداد ۸۹۰ مورد متخلف شناسایی‌شده‌ و تشکیل پرونده صورت گرفته است.

مدیر بازرسی نظارت اتاق اصناف استان یزد تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون هفت تیم بازرسی در استان یزد بازرسی از واحدهای صنفی استان انجام داده‌اند که یک مورد آن به آرایشگاه زنانه و شش مورد آن به واحدهای صنفی سطح شهر اختصاص‌یافته است.

مظفری‌زاده، میزان جریمه نقدی بازرسی‌های انجام‌شده طی این مدت را ۵۲۲ میلیون تومان اعلام کرد و بیان داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون لبنیات‌ها با ۱۰۳ پرونده، میوه‌فروشی‌ها با ۱۱۰ پرونده، شیرینی فروشی‌ها با ۵۳ پرونده و رستوران‌ها با ۶۶ پرونده دارای بیشترین پرونده شکایت در بین اصناف یزد بوده‌اند.

این مقام مسئول با اشاره به نظارت مستمر بازرسی و نظارت اتاق اصناف بر واحدهای صنفی استان یزد، خاطرنشان کرد: در این راستا هزار و ۲۰۰ مورد شکایت مردمی صورت گرفته که ۲۹۱ مورد آن‌ها متخلف شناسایی شده‌اند و بقیه حل‌وفصل شده است.

وی در پایان بابیان اینکه هفته‌ای دو تا سه بار گشت مشترک از واحدهای صنفی استان با سازمان‌هایی مانند اداره تعزیرات حکومتی، صنعت و معدن و تجارت، مرکز بهداشت صورت می‌گیرد، تأکید کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی با شماره تلفن ۳۶۲۹۱۷۱۹ مستقر در واحد شکایات مردمی اتاق اصناف و شماره تلفن ۱۲۴ مستقر در سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد گزارش نمایند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار