رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی یزد گفت: در 24ساعت گذشته با دستگیری پنج نفر متهم یک تن و 180کیلوگرم تریاک در استان کشف شد.
کد خبر: ۶۲۵۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۶ 02 July 2018

سرهنگ محمدحسین ستوده نیا ، افزود: ماموران در مبارزه با وارد کنندگان مواد افیونی، با کار اطلاعاتی از ورود یک محموله مواد مخدر به استان مطلع شدند. 
وی با اشاره به تشکیل تیم های عملیاتی از نیروهای پلیس با تجربه پلیس، ادامه داد: ماموران با کنترل جاده های استان، در این ارتباط سه دستگاه خودرو سواری حامل مواد افیونی را متوقف و بازرسی کردند. 
به گفته سرهنگ ستوده نیا، قاچاقچیان قصد انتقال محموله مواد افیونی را از جنوب کشور به استان یزد و دیگر شهرهای کشور داشتند، دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قانونی معرفی شدند. 
پنجم تیرماه جاری 100 کیلوگرم تریاک در بازرسی از یک دستگاه کامیون عبوری در جاده های استان یزد کشف شد و 2 نفر متهم دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند. 
شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و فرماندهی انتظامی استان یزد تاکنون گزارشی از کشف میزان مواد مخدر و تعداد متهمان دستگیر شده در سه ماهه نخست سال 97 در اختیار رسانه ها قرار ندادند. 
در سال 1396 ، 30 تن انواع مواد مخدر در استان یزد کشف شد و چهار هزار و 200 نفر متهم دستگیر شدند. 
یزد نقش موثری در اتصال استان های جنوبی و شرقی ایران به مرکز کشور دارد و با توجه به موقعیت آن در مسیر کریدور شمال - جنوب، بعضا راه های آن برای انتقال کالای قاچاق و نیز مواد مخدر مورد استفاده قرار می گیرد. 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار