استاندار يزد با بيان اين‌كه در شرایط کنونی باید توجه داشته باشیم تا برای اداره جامعه از انقلاب اسلامي دور نشویم، گفت: احیای اهداف اصیل انقلاب اسلامی یکی از ضرورت‌های اجرایی اداره کشور است.
کد خبر: ۶۲۳۱۳۲
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱ 25 June 2018

«محمود زمانی قمی» در دومین نشست شورای سیاست‌گذاری و راهبردی برگزاري مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان با اشاره به این‌که ستادها و كميته‌هاي برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نبايد صرفا دولتي باشند، اظهار کرد: بنده به‌ عنوان نماینده دولت تدبير و اميد در استان تمام دستگاه‌ها و نهادهاي دولتي و غيردولتي و سازمان‌هاي مردم نهاد را در این راستا بسیج می‌کنم تا مراسمي باشكوه و با مشاركت حداكثري مردم، در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامي برگزار كنيم .

وی افزود: در شرایط کنونی باید توجه داشته باشیم تا برای اداره جامعه از هدف‌های اصلی انقلاب اسلامي دور نشویم و لازم است در راستای احیای هدف‌های اصيل انقلاب گام‌های اساسی برداشته شود .

استاندار یزد با اشاره به ‌ضرورت توجه هر چه بیشتر به اهداف انقلاب اسلامی، گفت: بايد از ظرفیت نخبگان استان در این راستا حداكثر استفاده بشود و توجه داشت که چتر انقلاب برای همه‌کسانی است که در انقلاب بوده و هستند و این چتر حمایتي ویژه قشر خاصی نیست.

زمانق‌قمی در ادامه با بیان این‌که در شرایط حسّاس کنونی اگر یک نفر از این چتر حمایتی رانده شود در حقيقت به نظام و انقلاب جفا شده است، تصریح کرد: ائمه جمعه، نخبگان، رسانه‌ها، هیئت‌های مذهبی، دانشگاهیان، هنرمندان و احزاب همه باید وارد میدان شوند و از گفتمان انقلاب دفاع كنند .

وی در پايان سخنان خود گفت: همچنین لازم است مشکلات جامعه بررسی و درصدد جبران آن‌ها برآییم و براي تحقق اين مهم انس بیشتر بین گروه‌ها و افراد مختلف جامعه ضروری است. 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار