رییس شورای شهر یزد تاکید کرد:
رییس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اهمیت مدیریت جدی و منسجم طرح آب انتقالی به این استان،گفت: مصرف آب انتقالی به یزد برای فضای سبز ظلم است و حتی یک قطره از آب انتقالی برای فضای سبز شهر استفاده نمی‌شود.
کد خبر: ۶۲۳۰۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲ 25 June 2018

«غلامعلی سفید» در جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد که با حضور تمام اعضای شورای برگزار شد، با اشاره به اهمیت بحران بی‌آبی در یزد، اظهار کرد: بحث کم‌آبی یکی از دغدغه‌های جدی کشور در چند سال اخیر بوده که در استان یزد به دلیل وجود خشکسالی‌های متعدد این بحران جدی‌تر است.

وی تأمین آب فضای سبز شهری را یکی از برنامه‌های در دستور کار شهرداری و شورای شهر دانست و افزود:‌ طبق برنامه ریزی‌های انجام شده حتی یک قطره از آب انتقالی برای فضای سبز شهر یزد استفاده نمی‌شود.

رییس شورای اسلامی شهر یزد در ادامه استفاده از آب انتقالی در فضای سبز را ظلم بارز به مردم استان یزد عنوان کردو گفت: این موضوع از اولویت‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر یزد است.

سفید در پایان تصریح کرد: به نظر می‌رسد که این یکی از کارهای اصلی و اساسی شهر یزد است و نمی‌توان از این موضوع غفلت کرد، چرا که در حال حاضر آب شرب مردم یزد هم به صورت کامل از آب انتقالی نیست و مردم مجبور هستند آب انتقالی را در حالی مصرف کنند که با آب چاه‌ها مخلوط شده و البته مسئولان هم چاره‌ای غیر از این موضوع ندارند .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار