امام‌جمعه ابرکوه گفت: پس از ماه‌ها تلاش و پیگیری امتیاز احداث استراحتگاه برای ابرکوه پس از یک مرحله ابطال مجدداً صادر و این پروژه با اعتبار 3 میلیارد تومانی توسط آستان قدس رضوی اجرایی خواهد شد.
کد خبر: ۶۲۳۰۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۱ 25 June 2018

جلسه هماهنگی اجرایی شدن پروژه استراحتگاه بین‌راهی ابرکوه با حضور حامد معتمدی معاون فنی و بهره‌برداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد و مسئولین شهرستان در محل دفتر امام‌جمعه ابرکوه برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی اظهار کرد: کمتر از چهار سال است که پیگیر احداث پروژه استراحتگاه بین‌راهی مسافرین، به‌ویژه زائرین امام رضا (ع) هستیم که آورده‌ای با مصالح و منافع ملّی است.

حسینی خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر به علت مشکل واگذاری زمین و ملزومات مقدماتی آن‌که بسیار زمان‌بر بود، امتیاز احداث این استراحتگاه برای شهرستان ابطال شد؛ اما در سال جاری با عنایت به همکاری ادارات کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و آب منطقه‌ای، همچنین پیگیری مستمر از سوی مبادی شهرستان، سرانجام با درخواست اعطای مجدد این امتیاز به ابرکوه موافقت شد.

امام‌جمعه ابرکوه تصریح کرد: قریب 3 ماه است که این موضوع در دست پیگیری بوده و تأکید ما نیز بر تسریع در روند پیشبرد این پروژه برای شهرستان و استان است که با مبلغی بیش از سه میلیارد تومان توسط آستان قدس رضوی اجرایی خواهد شد.

امام‌جمعه ابرکوه با تأکید بر اینکه ابرکوه شهر و منزلگاه امام رضا (ع) و دالان ورودی زائرین حرم مطهّر رضوی به سمت مشهد مقدس است از مسئولین درخواست کرد تا با نصب تابلوهای مختلف تبلیغاتی، ابرکوه را به‌عنوان شهر امام رضا (ع) به عموم مردم معرفی کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار