فرماندار بافق گفت: 9 کیلومتر باقیمانده از باند دوم بزرگراه یزد - بافق به طور کامل زیرسازی شده که با آسفالت این قطعه، طرح به طور کامل بهره برداری می شود.
کد خبر: ۶۲۳۰۷۶
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳ 25 June 2018

محمد زاده رحمانی اظهار کرد: با تکمیلِ زیرسازی 2 کیلومتر دیگر در آینده نزدیک، 11 کیلومتر باقیمانده از این محور آماده آسفالت خواهد شد.
وی افزود: 99 کیلومتر از طرح دو بانده سازی این جاده قبلا آماده شده و هم اینک زیر بار ترافیک قرار دارد.
فرماندار بافق افزود: برای زیر سازی و تکمیل 11 کیلومتر باقیمانده این جاده اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان در نظر گرفته شد که تامین و مشکلی از لحاظ اعتبار وجود نخواهد داشت.
این مسوول تصریح کرد: به زودی 110 کیلومتر به جاده های دوبانده سازی شده کشور افزوده می شود و مردم شهرستان های بافق و بهاباد از استان یزد و کوهبنان و راور و زرند از توابع استان کرمان به سهولت از این جاده استفاده خواهند کرد.
دو بانده سازی چاده یزد- بافق با 2 مصوبه سفر مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری به یزد، با پیش بینی اعتبار 80 میلیارد تومان و برآورد مسیر 110 کیلومتر از سال 1386 آغاز شد.
در مرحله اول حدود 60 کیلومتر از این مسیر دو بانده شد و زیر بار ترافیک رفت و بقیه نیز در مراحل بعدی هر بار 10 تا 15 کیلومتر آماده می شد به طوریکه هم اینک تردد در 99 کیلومتر این جاده جریان دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار