مدیر کل ورزش و جوانان :
مدیرکل ورزش و جوانان یزد با بیان اینکه همگانی کردن فعالیت رشته های ورزشی تنها با همکاری بخش خصوصی، افراد خیر و علاقه مندان به فعالیت های تربیت بدنی و ورزش امکان پذیر است، گفت: در این صورت نظارت و پیگیری اداره ورزش و جوانان شهرستان ها باید به صورت عملیاتی پیگیری شود.
کد خبر: ۶۲۳۰۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۶ 25 June 2018

مسعود شریعتی در نشستی با رئیسان اداره های ورزش و جوانان 10شهرستان استان افزود: ترویج ورزش همگانی از توصیه های مکرر مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری است و باید در استان جنبه عملی به خود گیرد.
وی با اشاره به اینکه همگانی کردن ورزش موجب تامین سلامت جسمی و روانی جامعه ، غنی سازی اوقات فراغت، گسترش روابط اجتماعی و دور شدن از زندگی ماشینی می شود بر همکاری تمام بخش های اداری با اداره های ورزش و جوانان تاکید کرد.
این مسوول تصریح کرد: برگزاری همایش های فرهنگی و ورزشی رشته های مختلف با حضور اقشار مختلف مردم و به خصوص جوانان جزو سیاست های مهمی است که باید در تمام شهرستان ها اجرا شود.
شریعتی افزود: ورزش همگانی نباید محدود به برخی مناسبت ها در سال شود بلکه برنامه هایی با کیفیت بالا با همکاری دیگر دستگاه ها و هیات های ورزشی اجرا شود.
این مسوول تاکید کرد: توجه به مباحث فرهنگی جوانان و داشتن پیوست های مناسب اخلاقی و پرورشی باید به عنوان یک تکلیف مدنظر جدی اداره های ورزش و جوانان شهرستان ها قرار گیرد.
شریعتی همچنین برگزاری جلسه های ستاد ساماندهی جوانان با حضور اعضا در شهرستان ها را به طور مستمر و پیگیری مصوبه ها خواستار شد.
در این نشست مسائل و مشکلات حوزه های مربوط به ورزش استان و شهرستان ها ارایه و در این رابطه بحث و تبادل نظر شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار