نماینده شهرستان های تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در برخی عرصه ها با چالش هایی روبرو هستیم، گفت: امید ما مدیران توانمند کشور هستند که می توانند با تلاش شبانه روزی خود مشکل مردم را رفع کنند.
کد خبر: ۶۲۲۳۰۷
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱ 23 June 2018

 کمال دهقانی فیروزآبادی، در جمع مردم روستای زردین شهرستان تفت افزود: برای حل مسائل باید مردم و مسوولان با وحدت هم وظایف خود را انجام دهند که تحقق آن حلال مشکل است.
وی با اشاره به هشتم ماه شوال ، سالروز تخریب قبور ائمه اطهار در قبرستان بقیع مدینه عربستان سعودی ادامه داد: مسلمانان همواره از 2گروه سنی وهابی و شیعه انگلیسی ضربه خوردند، از یک سو سنی های وهابی قبور بقیع را تخریب کردند و از سوی دیگر شیعه های انگلیسی با اعمال و سخنان تفرقه آمیز خود به تشیع و اسلام ضربه می زنند.
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جامعه اسلامی نیاز به وحدت و انسجام دارد، اگر وحدت داشته باشیم، هیچگاه رژیم صهیونیستی قدس را پایتخت خود اعلام نمی کرد.
دهقانی فیروز آبادی همچنین افزایش اعتبار دهیاری ها و وام اشتغال روستایی را 2 موضوع برای رونق روستاها عنوان کرد و افزود: 2 سال است که برای رفع مشکل آب روستاهای این شهرستان تلاش می کند و این موضوع را همچنان پیگیری خواهد کرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار