معاون وزیر صنعت مطرح کرد:
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان این‌که سازمان زمین شناسی و اكتشاف معدني کشور سعی دارد تا زمینه انتشار داده‌های زمین شناسی را فراهم کند،گفت: همدلی و هماهنگی بین دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی مهمترین نیاز برای توسعه اقتصادی کشور است.
کد خبر: ۶۲۲۱۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰ 23 June 2018

«راضیه لک» در چهارمین همایش ملی نقش معدن در توسعه اقتصادی کشور که به میزبانی یزد برگزار شد، با تأکید بر لزوم ایجاد همدلی و هماهنگی بین دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی، اظهار كرد: این سازمان داده‌های حاصل از ٥٨ سال فعالیت خود را رایگان در اختیار مردم و متقاضيان در بخش خصوصي قرار می‌دهد.

وی مشکل اساسی را نبود همدلی لازم میان دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی عنوان کرد و افزود: همین امر موجب شده است تا دستگاه ها در گذشته هر کدام ، جداگانه کارهای مربوط به خود را انجام دهند.

معاون وزير صنعت، معدن و تجارت و رییس سازمان زمین شناسی و اكتشاف معدني كشور نشست گفت: با توجه به مسئولیتی که عهده دار است، علاوه بر ایجاد همدلی میان این سازمان با سایر دستگاه‌ها و بخش خصوصی، سعی دارد تا زمینه انتشار داده‌های زمین شناسی را فراهم کند.

گفتنی است؛ چهارمین همایش ملی نقش معدن و صنایع معدنی در توسعه کشور با رویکرد فرآوری مواد معدنی با حضور معاونان وزیر صنعت، ‌معدن و تجارت، اعضای شورای عالی معادن کشور ‌و بیش از ٢٠٠ نفر مدیر و کارشناس معدنی از سراسر کشور از سوی خانه معدن استان و با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد برگزار و در کنار این همایش نمایشگاهی به منظور معرفی توانمندی های معدنی استان دایر شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار