مدیرعامل شرکت ذوب روی بافق گفت:حدود 95درصد شمش روی شرکت ذوب و روی بافق به کشورهای کره جنوبی،ترکیه و کشورهای اسیای جنوب شرقی صادر می شود.
کد خبر: ۶۲۱۶۸۴
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۷ 21 June 2018

مدیرعامل شرکت ذوب روی بافق با اشاره به اینکه این کارخانه ظرفیت 30هزارتن در سال را داراست گفت:تولید اسید سولفولیک با ظرفیت 60هزارتن در سال یکی از محصولات جانبی این شرکت است.
حیدر زاده افزود:این کارخانه در 40کیلومتری جنوب شرقی محور یزد به سمت بافق واقع شده و مجتمع با حدود 200هکتار زمین،18مگابایت برق،420نفر نیروی مشغول بکار و 65هزارمترمربع زیربنای احداث شده یکی از واحدهای فعال و بزرگ تولید شمش روی کشور است.
وی مشتری های عمده این کارخانه را کشورهای کره جنوبی،ترکیه و اسیای جنوب شرقی عنوان کرد و بیان داشت:حدود 95درصد شمش روی به این کشورها صادر می شود.
مدیرعامل شرکت ذوب روی بافق با اشاره به اینکه این کارخانه با کمبود تامین مواد اولیه که عمدتا کنسانتره سولفوره روی می باشد مواجه است تصریح کرد:به همین منظور مجبور هستیم که کنسانتره را از کشورهای افریقایی وارد کنیم.
حیدر زاده خاطر نشان کرد:مقداری خوراک موردنیاز این شرکت توسط برخی شرکت های داخلی تامین می شود که اگر مابقی معادن سولفور زودتر به بهره برداری برسند خاک انها را خریداری می کنیم.
وی با بیان اینکه این شرکت در راستای تحقق و اهداف اقتصاد مقاومتی و افزایش سوداوری بازنگری در مراحل مختلف را انجام داده است گفت:یکسری مصالح وارداتی را اقدام به ساخت و تعمیر کردیم که بازسازی واحد اسید سولفوریک با طراحی متخصصان داخلی نمونه ای از اقدامات انجام شده در این مجموعه است.
مدیرعامل شرکت ذوب روی بافق به فرایند کاهش هزینه ها در این کارخانه اشاره و بیان کرد:عوامل تولیدی در سال 96افزایش پیدا کرد و 13درصد قیمت تمام شده کاهش یافت که یکی از دلایل این اقدام بومی سازی و توجه به بازار داخلی بود.
حیدر زاده افزود:اقداماتی در رابطه با بهبود بهره وری و افزایش راندمان صورت گرفته است که سعی شده شاخص های مواد مصرفی کمتر شود که با این اقدام کاهش هزینه ها در این مجموعه رخ داده است.
گفتنی است:شرکت ذوب وروی بافق در سال 1379راه اندازی شد که در این مجموعه 8واحد تولیدی در حال فعالیت است و بهره گیری از توان نیروی فنی و امکانات داخلی مجتمع در راستای اجرای پروژه هایی می باشد که در حیات مجموعه نقش مهمی داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار