جلسه امروز شورای شهر یزد که بدون حضور رئیس شورا برگزار شد، با طرح درخواست شهرداری برای صدور مجوز ساخت فاز دوم سایت همگانی کمانداران صفائیه همراه بود.
کد خبر: ۶۲۱۵۵۶
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱ 21 June 2018

 در صحن علنی شورای شهر مسائل مختلفی از جمله بحث سهام شهرداری یزد در منطقه ویژه علم و فناوری استان مطرح و درخواست افزایش این سهم مطرح شد.

این موضوع حدود یک ساعت و نیم در شورا مورد بررسی قرار گرفت اما در نهایت رای نیاورد.

طرح دیگری که امروز در جلسه شورای شهر یزد مورد بررسی قرار گرفت، درخواست شهرداری یزد برای صدور مجوز ساخت فاز دوم سایت همگانی کمانداران پارسی صفائیه بود که درخواست هیئت تیراندازی با کمان استان را نیز به همراه داشت.

الهه جورابی، عضو شورای شهر در مورد این طرح اظهار داشت: زمین این طرح قرار بود به فضای سبز تبدیل شود که با نظر شهردار قبلی، بدون تصویب شورای شهر، برای تبدیل این زمین به یک مکان ورزشی، در دفتر شهردار تفاهمنامه امضا شد.

هاشم پاکنژاد، عضو دیگر شورای شهر یزد نیز در این زمینه اظهار داشت: باید تفاهمنامه جدیدی با هیئت تیراندازی با کمان یزد منعقد شود که عدم واگیر به غیر در آن قید شود.

وی تاکید کرد: قسمتی از فضای این محل نیز باید به فضای سبز تبدیل شود تا برای عموم مردم قابل استفاده باشد.

ونوس عامری، عضو دیگر شورای شهر یزد نیز به عنوان یکی از موافقان این طرح اظهار داشت: اغلب ورزشکاران تیراندازی با کمان، معلولان و جانبازان هستند و زنان نیز می توانند از این مکان ورزشی استفاده کنند.

وی افزود: استفاده عمومی می تواند استفاده از یک مکان ورزشی باشد به ویژه اینکه اقشاری از این فضا استفاده می کنند که اغلب امکان استفاده از همه فضاهای شهری را ندارند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار