چهارمین جشنواره تجلیل از خبرنگاران برتر رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی در حوزه ایثار و شهادت مردادماه امسال برگزار مي‌شود.
کد خبر: ۶۲۱۴۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۳ 20 June 2018

«عبدالكريم لك» مدير روابط عمومي بنیاد شهید و امور ایثارگران استان يزد از اهداف برگزاري اين جشنواره به شناسایی و تجلیل از فعالان رسانه‌ای و فضای مجازی در حوزه ایثار و شهادت، زمینه‌سازی برای تبادل تجربیات و تقویت تعامل مثبت و مؤثر، معرفی نقش حساس و تأثیرگذار رسانه‌های فعال در حوزه ایثار و شهادت،‌تبیین ایثار اجتماعی به عنوان جلوه‌ای از فرهنگ ایثار و شهادت با الهام از سبک زندگی شهدا و هم‌اندیشی برای رفع موانع و کاستی‌های این حوزه رسانه‌ای و ارزیابی کمی و کیفی فعالیت خبرنگاران و فعالان فضای مجازی حوزه ایثار و شهادت و ترغیب و تشویق برای تلاش بیشتر در این رابطه، اشاره كرد.

وي با اشاره به محورهای جشنواره تحت عناوين «ایثار و شهادت» و «ایثار اجتماعی»، اظهار كرد: اين جشنواره در بخش‌هاي خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و خبری، مطبوعات، صدا و سيماي جمهوری اسلامی ایران و فضای مجازی شامل رسانه‌های اجتماعی، نرم‌افزارهای رایانه‌ای و تارنماها و محتواهای دیجیتالی و بخش ویژه شامل مقاله و یادداشت منتشرشده در خصوص روز بزرگداشت شهدا، برگزار خواهد شد.

لك خاطرنشان كرد: علاقمندان به شركت در اين جشنواره مي‌توانند آثار خود را در قالب‌هاي خبر و گزارش خبری، مصاحبه، مقاله و یادداشت و عکس و فیلم خبری به صورت اینترنتی از طريق آدرس jashnvareh.hayat.ir ارسال يا در قالب لوح فشرده به آدرس دبیرخانه ارسال كنند.

به گفته وي، آثار دریافتی سراسری و استانی به صورت جداگانه توسط هیئت داوران و براساس شاخص‌های تخصصی از جمله دقت، کیفیت و غيره ارزیابی خواهند شد.

اين مسئول با دعوت از خبرنگاران و رسانه‌هاي استان براي شركت در اين جشنواره، آخرين زمان دریافت آثار را 12 تیر و زمان برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره را مرداد ماه 1397 اعلام كرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار