معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد در مبارزه با مواد مخدر در سطح استان، گفت: 36 تشکل و سازمان مردم نهاد استان یزد به صورت مستقیم و غیر مستقیم در حوزه مبارزه با مواد مخدر فعالیت دارند.
کد خبر: ۶۲۱۴۴۶
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۲ 20 June 2018

«محمدعلی طالبی» در نشست خبری دبیر و روئسای کمیته‌های تخصصی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان یزد، با بیان این‌که در بحث مشارکت‌های مردمی یزد جزو استان‌های برتر کشور در جذب مشارکت سازمان‌های مردم نهاد فعال در حوزه مبارزه با مواد مخدر است، اظهار کرد: در استان یزد 36 تشکل مردم نهاد در حوزه مبارزه با مواد مخدر فعالیت دارند.

وی با اشاره به این‌که از تعداد کل تشکل‌های فعال در حوزه مبارزه با مواد مخدر در استان یزد 22 تشکل برنامه‌های فرهنگی و 12 تشکل بحث درمانی را انجام می‌دهند، افزود: دو تشکل مردم نهاد در استان پیشگیری را در دستور کار خود قرار دادند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با بیان این‌که در سال گذشته 345 میلیون تومان برای حمایت از تشکل‌های مردم نهاد فعال در حوزه مبارزه با مواد مخدر کمک شده است، گفت: تمرکز سازمان مردم نهاد در مرکز استان یکی از مشکلات جدی در این خصوص است.

طالبی در ادامه برگزاری دوره ‎ های آموزشی و توانمندسازی برای تشکل‌های فعال در حوزه مبارزه با مواد مخدر را از جمله اقدامات انجام شده و در دستور کار کمیته مشارکت های مردمی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان یزد دانست و بیان کرد: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده 13 تشکل مردم نهاد برنامه‌های بزرگداشت هفته مبارزه با مواد مخدر در استان یزد را انجام می دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همگرایی سازمان های دولتی برای واگذاری مسئولیت های مربوط به حوزه مبارزه با مواد مخدر در استان یزد ایجاد شده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار