استاندار یزد با تاکید بر لزوم افزایش نظارت ها در بازار برای مهار تورم تاکید کرد: برهم زنندگان ثبات قیمت ها برای کسب سود بیشتر به کسی رحم نمی کنند باید مطابق قانون و مقررات با آنها برخورد شود.
کد خبر: ۶۲۱۳۱۳
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۶ 20 June 2018

محمود زمانی قمی در نشست ستاد تنظیم بازار استان با اشاره به شرایط حساس کشور اظهار کرد: ایجاد التهاب و راه انداختن تبلیغات روانی نسبت به افزایش قیمت یا کمبود برخی کالا و ... از جمله شگردهای دشمنان نسبت به نظام است.
وی افزود: نحوه اطلاع رسانی مغرضانه رسانه های خارجی نشان می دهد، دشمنان انقلاب در حال برنامه ریزی برای تشدید التهاب در بازار و ایجاد مشکل برای مردم هستند. 
استاندار یزد با اشاره به خروج آمریکا از برجام و افزایش تحریم ها طی ماه های آینده تصریح کرد: یکی از راه هایی که دشمن برای آن برنامه ریزی کرده تا کشور را با مشکل مواجه کند حوزه مواد غذایی است، باید در این ارتباط به صورت کامل آماده بود.
زمانی قمی با تأکید بر لزوم اعمال قانون در برابر محتکران و گرانفروشان ادامه داد: قدرت نظام و دولت باید با نظارت جدی تر در بازار بویژه ماه های آینده و تا پایان سال 97 نشان داده شود که در این خصوص افزایش بازرسی ها ضروری است.
وی جلسات ستاد تنظیم بازار استان را در شرایط فعلی مهمترین نشست عنوان کرد که باید بیشتر از همیشه تشکیل شود، گفت: مدیران در بخش نظارت تنها به گزارش های شفاهی اکتفا نکنند، اگر لازم شد به اتفاق مدیران نسبت به نظارت میدانی در بازار اقدام کنیم.
رئیس ستاد تنظیم بازار استان ادامه داد: با وجود فعالیت ها و بازرسی های مختلف، نظارت بر تامین نیازها و مواد غذایی باید بیشتر شود و در عین حال نسبت به تثبیت و کنترل قیمت ها در بازار نظارت ها هم افزایش یابد.
زمانی قمی ادامه داد: در این شرایط اگر فردی بخواهد احتکار کند و اجناس مورد نیاز مردم را به چند برابر قیمت بفروشد، کارش کمتر از ضد انقلاب نیست و علاقه ای هم نسبت به کشورش ندارد و باید با محتکر و گرانفروش در چارچوب قانون و مقررات برخورد جدی کرد.
وی یادآور شد: در این ارتباط باید خدا را در نظر گرفت، نباید بی پایه با فردی برخورد شود ولی در برخورد با اخلالگران بازار بویژه محتکران و گرانفروشان جدی بود .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار