نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی یزد:
نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان یزد با اشاره به نقش سپاه و جهاد در محرومیت‌زدایی از کشور، گفت: توسعه بیش از پیش بخش‌های کشاورزی و دامداری کشور به فرهنگی جهادی نیاز دارد.
کد خبر: ۶۲۱۱۱۹
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰ 20 June 2018

حجت الاسلام «سیدمحمد موسوی» در جریان دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به اقدامات انجام شده در سازمان جهادکشاورزی استان یزد، اظهار کرد: بدون شک اگر سپاه و جهاد نبود کشور به سر و سامان نمی‌رسید و در این زمینه سپاه و جهاد کشاورزی خدمات بسیار ارزنده‌ای در محرومیت زدایی از کشور انجام داده‌اند .

وی افزود: البته قطعاً باید در کنار یکدیگر با اقشار گوناگون مردم و به ویژه با کشاورزان و دامداران در عرصه خدمت به مردم و نظام مقدس گام‌های محکم و استوار برداریم و می‌طلبد که حرکت ما با فرهنگ مقدس جهادی آمیخته شود.

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان یزد،‌گفت: یکی از وظایف خطیر و سنگین حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی در مباحث مرتبط با امور فرهنگی و عقیدتی و در حقیقت حلقه اتصال بین ارباب رجوع و مسئولان خدوم و مخلص این سازمان است و سعی بر این است که در این عرصه که این وظیفه به احسن وجه در کنار مسئولان و دلسوزان سازمان جهاد کشاورزی و ادارات تابعه انجام شود .

موسوی با بیان این‌که در نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی از ابتدای سال جدید نقشه‌ راهی برای فعالیت‌های خود طرح‌ریزی کردیم، ادامه داد: در برخی مواقع نیز با توجه به اینکه کار را مقدس و یک عبادت می‌دانیم، با همکاران خود به صورت جدی برخورد و با هیچ کس در زمینه‌های کار تعارفی نداشتیم .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار