رییس پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد از دستگیری باند سوداگران مرگ و کشف ۱۵۰ کیلو تریاک در عملیات ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان خبر داد .
کد خبر: ۶۲۱۰۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵ 20 June 2018

سرهنگ«محمدحسین ستوده نیا»، اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه دو قاچاقچی موادمخدر قصد انتقال یک محموله مواد افیونی به شمال کشور را دارند بررسی موضوع در دستور کار تیمی باتجربه از ماموران این پلیس قرار گرفت .

وی افزود: ماموران پلیس با انجام کار اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی دو قاچاقچی حرفه‌ای را تحت نظر قرار داده و هنگامی که آنها قصد خروج از استان را داشتند دستگیر کردند .

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد، گفت: ماموران انتظامی در بازرسی از خودروی قاچاقچیان، 150 کیلو موادمخدر از نوع تریاک را کشف و متهمان را به مراجع قضائی معرفی کردند .

ستوده‌نیا در ادامه تصریح کرد: همچنین از کشف 12 کیلو گرم تریاک در اجرای طرح مبارزه با توزیع کنندگان مواد توسط ماموران کلانتری 14 این فرماندهی خبر داد .

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با تهیه و توزیع کنندگان موادمخدر ماموران انتظامی این فرماندهی طی چند روز اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، موفق به شناسایی یکی از توزیع کنندگان مواد مخدر شدند .

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد افزود: ماموران کلانتری 14 ابوذر این فرماندهی با هماهنگی مقام قضائی بلافاصله جهت دستگیری وارد عمل شده و 2 متهم را دستگیر کردند .

وی در پایان با بیان این‌که در بازرسی از موتورسیکلت متهمان مقدار 12 کیلو گرم تریاک کشف شد و متهمان به مراجع قضائی تحویل داده شد، خاطرنشان کرد: پلیس در راستای ارتقاء احساس امنیت شهروندان، همچنین شناسایی مجرمان طرح های خود را با قوت اجرا می‌کند و نخواهد گذاشت فرد یا افرادی خاص با اعمال مجرمانه امنیت جامعه را به خطر بیندازند .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار