دبیر هیات فوتبال یزد با بیان اینکه فوتبال ورزشی جذاب، پر مخاطب و هزینه بر است، تاکید کرد: برای توسعه این رشته در رده های مختلف سنی علاوه بر همکاری مدیران استان با هیات ها و باشگاه های ورزشی، باید زمینه حضور و مشارکت صاحبان صنایع و واحدهای تولیدی را نیز فراهم کرد.
کد خبر: ۶۲۰۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰ 19 June 2018

صادق شاکری در جمع سرپرستان تیم های فوتبال استان تاکید کرد: در بیشتر استان ها صنایع و بخش خصوصی به عنوان حامیان مالی تیم ها را برای حضور در لیگ استان و کشوری همراهی می کنند.
وی ادامه داد: در حالی که در استان چنین همکاری وجود ندارد و بیشتر تیم ها حتی برای تامین نیازهای اولیه خود با مشکل جدی مواجه هستند.
وی افزود: هم اکنون از 80 تیمی که در رده های مختلف سنی در لیگ استانی حضور دارند، 95 درصد توسط افراد علاقه مند حمایت و هدایت می شوند و با توجه به وضعیت اقتصادی موجود قطعا ادامه حیات آنها به حامیان مالی نیاز دارد.
دبیر هیات فوتبال یزد اظهار کرد: مسوولان ارشد استان باید بخاطر اهمیت و نقش فوتبال در جذب جوانان و جلوگیری از ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی جدی تر در این رشته ورزشی پرمخاطب ورود و زمینه مشارکت صاحبان صنایع را فراهم کنند.
شاکری تصریح کرد: در این ارتباط با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان فعالیت هایی برای جلب بخش خصوصی و حامیان مالی انجام شد، قطعا به هیچ وجه کافی نیست و باید همت بیشتری صورت گیرد.
این فعال رشته فوتبال تاکید کرد: ظرفیت های بسیار خوبی در فوتبال یزد وجود دارد، اگر حمایت و همراهی مسوولان ارشد استان بیشتر شود شاهد تحول عظیمی در این رشته و ارتقای جایگاه آن در کشور خواهیم بود.
شاکری همچنین به اهمیت ایجاد باشگاه ها در فوتبال استان به عنوان یک ضرورت اشاره کرد و یادآور شد: طبق مقررات فدراسیون باید تمام تیم ها از این به پس در قالب باشگاه ها فعالیت کنند در غیر این صورت از حضور آنها در لیگ ها جلوگیری می شود.
وی ، توجه به استعدادیابی ، برگزاری دوره های آموزشی و دانش افزایی و همچنین برگزاری لیگ های منظم را در ارتقای فوتبال استان ضروری عنوان کرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار