مدیر دفتر نظارت بر فروش انرژی و وصول مطالبات شرکت توزیع نیروی برق استان یزد،‌گفت: نرخ تعرفه قبوض برق ماه‌های تیر و مرداد در یزد کاهش یافته است .
کد خبر: ۶۲۰۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰ 19 June 2018

«محمدعلی غلامحسینی» با اشاره به از کاهش نرخ تعرفه ماه‌های تیر و مرداد در یزد،‌اظهارکرد: در این دو ماه تعرفه محاسبه برق مصرفی در مناطق گرمسیری چهار از 392 تا 2939 ریال محاسبه می شود .

وی با اشاره به این‌که عوارض برق هشت درصد بهای برق مصرفی است که صرف توسعه برق روستاها می‌شود ، افزود: در سال گذشته به ازای هر کیلووات 50 ریال از مشترکین دریافت می‌شد که امسال با وجود محاسبه هشت درصدی برای عوارض برق، امشترکین روستایی از پرداخت آن معاف هستند .

مدیر دفتر نظارت بر فروش انرژی و وصول مطالبات شرکت توزیع نیروی برق استان یزد به دریافت ماهانه 1000 ریال از مشترکین شهری و 500 ریال از مشرکین روستایی به عنوان بیمه خانگی در پرداخت خسارات ناشی از نوسانات برق اشاره کرد و گفت: افزایش 9 درصد نرخ تعرفه برق بر اساس نامه وزیر نیرو در دو نوبت از اسفند ماه و اردیبهشت ماه به ترتیب به میزان 1.77 و 6.98 درصد اعمال خواهد شد .

غلامحسینی تصریح کرد: در حال حاضر نرخ تعرفه متوسط انرژی برای همه ماه‌های سال به غیر از تیر و مرداد، مصرف ماهیانه از 490 ریال تا سه هزار و 511 ریال برای مشترکین استان یزد محاسبه می‌شود .

وی خاطرنشان کرد: سقف نرخ خانگی به ازای هر کیلووات در مناطق عادی و ماه‌های غیرگرم مناطق گرمسیر 2122 ریال و ماهای گرم مناطق گرمسیر 1795 ریال خواهد بود .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار