مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد:
مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد با اشاره به برگزاری اولین رویداد « بچه های مسجد» گفت: آخرین مهلت ارسال « ایده های مسجدی» به دبیرخانه این رویداد ۳۱ خردادماه است.
کد خبر: ۶۲۰۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۶ 18 June 2018

حجت الاسلام مصطفی گرجی، مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد با اشاره به برگزاری اولین رویداد « بچه های مسجد» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد گفت: اولین رویداد « بچه های مسجد» با عنوان « ایده های پردازی» در موضوعات فرهنگی و هنری برگزار می شود.

وی افزود: این جشنواره با هدف شناسایی و حمایت از ایده­های موفق در موضوعات فرهنگی هنری (متناسب با نیازهای جامعه و مأموریت‌های ستاد عالی)، شبکه‌سازی کانون‌های موفق جهت هم‌افزایی و جریان‌سازی فرهنگی، معرفی ایده‌های اثرگذار به دستگاه‌ها،سازمان‌های مرتبط و کانون‌ها جهت الگوسازی، پشتیبانی‌های موردنیاز جهت بسترسازی موفقیت ایده‌های بچه‌های مسجدی است.

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد تصریح کرد: آشنایی با ظرفیت‌های عظیم و فاخر کانون‌های فرهنگی هنری در پیشبرد اهداف والای نظام، کمک به دستگاه‌ها و سازمان‌ها جهت شناسایی ظرفیت‌های مغفول جامعه، شورآفرینی در جامعه مخاطب و جمع‌آوری و ثبت ایده‌ها از اهداف دیگر این جشنواره است.

حجت الاسلام گرجی بیان کرد: کلیه علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد می‌توانند حداکثر تا تاریخ 31/3/1397 برای ثبت‌نام و ثبت ایده خود به سایت www.javananemasajed.ir و یا www.masajedyazd.ir مراجعه و مطابق توضیحات خواسته شده، ایده یا ایده‌های خود را ثبت کنند.

وی افزود: ایده های ارسالی بایستی خصوصیات مورد نظر را داشته باشند که شامل دربرگیری و قابل فهم بودن برای طیف گسترده‌ای از مخاطبین باشد، ایده باید موضوعاتی را که حاصل تجربه، دانش، هنر و حرفه صاحب ایده بوده و یا ارتباط عمیقی با تجربیات حرفه‌ای یا شخصی او داشته باشد، در برگیرد، موضوع ایده حاوی یک نوآوری، تجربه بدیع، روشی منحصربه‌فرد بوده و امکان یادگیری و به‌کارگیری آن برای بقیه میسرباشد، موضوع ایده هیجان‌انگیز و جذاب باشد.

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد تصریح کرد: شاخص های مورد نظر داوران در این رویداد نیز شامل نوآوری ، جذابیت ایده ، شفافیت ایده ، مخاطب ‌پسند بودن ، ارائه خوب است.

وی در پایان گفت: ما از اعضای کانون ها و افراد صاحب ایده درخواست می کنیم تا ایده های خود را از این طریق ثبت کنند تا بتوان به صورت عملی آنها را در مساجد پیگیری و اجرا کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار