پرداخت‌کنندگان نقدی عوارض ساختمانی  مشمول ۳۰ درصد تخفیف خواهند  شد.  
کد خبر: ۶۲۰۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲ 18 June 2018

محمود مرادی رئیس اداره درآمد شهرداری منطقه دو  ضمن اعلام این خبر افزود: مطابق مصوبه شورای شهر مبنی بر اعطای تسهیلات تشویقی به پرداخت کنندگان نقدی عوارض ساختمانی،  چنانچه مؤدیان عوارض ساختمانی شامل پروانه ساخت و پایان کار نسبت به پرداخت بدهی خود تا پایان تیر ماه اقدام کنند تا ۳۰ درصد تسهیلات تشویقی شهرداری بهره‌مند می‌شوند.

در جلسه ای که به همین منظور در دفتر مدیر منطقه دو تشکیل شده بود اعضای کمیته درآمدی منطقه درخصوص ادامه روند چگونگی بررسی مطالبات گذشته شهرداری مطالبی را عنوان نمودند.

در ادامه این جلسه مرادی ضمن برشمردن مشکلات پیش روی شهرداری به ویژه عدم واریز سهم ارزش افزوده عنوان کرد: با توجه بالا بودن هزینه های اجرای پروژه های شهرداری و عدم تحقق بودجه مصوب با توجه به زمان بندی در نظر گرفته شده، امروز با مشکلات متعدد مالی درگیر هستیم که امید است با همت و تلاش مسئولین و پرسنل شهرداری به زودی از این بحران گذر کنیم.

کشفی مدیر منطقه دو: راه برون رفت از این مرحله  به دو شکل کاهش هزینه ها و فعالسازی کدهای درآمدی می باشد که در این خصوص نیز برنامه هایی از سوی ستاد مرکزی ارایه شده است.

وی در پایان سخنان خود با بیان اهداف جلسه کمیته درآمد، اظهار داشت: این کمیته از کمیته های فعال در شهرداری منطقه دو است تا انشاءا... از طریق کاربست تصمیمات این کمیته بتوانیم شهرداری را از بحران ناخواسته دور کنیم.

در این جلسه موارد مختلفی از جمله: راه کارهای وصول مطالبات معوقه شهرداری، طرح مشترک واحد نوسازی و نیز حسابرسی شرکتها، تخفیفات ویژه خوش حسابی برای وصول عوارض و نیز وصول بدهی های شهروندان، تسریع در صدور پروانه ساختمانی، اصلاح بودجه سازمانها و شرکت های وابسته،  برگزاری منظم جلسات کمیته درآمد، ارایه گزارش اقدامات انجام شده و پیشنهادات کاربردی توسط واحدها جهت افزایش درآمدها و کاهش هزینه ها به صورت هفتگی به مدیر شهرداری منطقه دو، به امضای اعضا رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار