یادداشت اختصاصی تابناک یزد:
زینی وند معاون استاندار یزد با زبان بی زبانی، گفته است که دلیل عدم موفقیت برنامه های دولت در استان، مدیران دولتی هستند و خواسته است که جدیت بیشتری داشته باشند.
کد خبر: ۶۲۰۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹ 18 June 2018

به گزارش «تابناک یزد»، اخیرا زینی وند، معاون استاندار یزد در یک نشست برای نخستین بار به صورت شفاف به انتقاد از عملکرد و توان مدیران استان یزد پرداخته است.
علي زينی وند در پنجمین نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان که با محوريت بررسی مشکلات و چالش‌های صنعت نساجی استان برگزار شده است، اظها کرد: انگیزه، تحرک و در میدان بودن یک مدیر 50 درصد از کارها در استان را نتیجه بخش خواهد کرد
زینی وند با زبان بی زبانی، گفته است که دلیل عدم موفقیت برنامه های دولت در استان، مدیران دولتی هستند و خواسته است که جدیت بیشتری داشته باشند.
اما نکته آنجاست این تبذیرهای زینی وند، آب درهاون کوبیدن است چراکه قرار نیست مدیریتی که دل در حال کاری کردن ندارد یا با سیاست های دولت قرابتی ندارد، برای برنامه های دولت حسن روحانی، جدیتی داشته باشد.
از طرفی بخشی از مدیران کلیدی استان یا در شرف بازنشستگی هستند یا بازنشسته هستند. به عنوان مثال یک مدیر در یک دستگاه اجرایی با 36 سال سابقه در حال فعالیت است. آیا بعد از 36 سال کارمندی و چند سال مدیرکلی، دیگر انگیزه ای برای "هوا کردن فیل" می ماند؟
این در حالی است که بخش قابل توجهی از مدیران دستگاه های اجرایی، میراث دولت احمدی نژاد هستند و هنوز تغییر نکرده اند.
وقتی حسن روحانی پیروز انتخابات شد و میرمحمدی استاندار یزد شد، رسانه ها فعالان سیاسی از او خواستند تغییرات مدیریتی را با انتخاب مدیران جوان و همراه با دولت انجام دهد. او جز چند تغییر، تلاش دیگری نکرد و عملا دوره استانداری وی به عنوان خاکستری ترین دوره استانداری در تاریخ بعد از انقلاب ثبت شده است.
زمانی قمی، استاندار فعلی یزد نیز که با هدف مدیریت فضا، تلاشی برای تغییر خصوصا در حوزه مدیریت صنعتی و اقتصادی نکرد به سرنوشت استاندار قبلی دچار خواهد شد.
خروارها وعده عمل نشده ماحصل اعتماد به مدیران پا به سن گذاشته و تنبل و بی توجه به اهداف دولت است. هرچند استاندار ممکن است توصیه های دیگران مبنی بر ضرورت تغییر در ترکیب مدیران اقتصادی و صنعتی را به سهم خواهی سیاسی تعبیر کند اما او هم مثل میرمحمدی از همین سوراخ، گزیده خواهد شد، چنان که چنین شده است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
میرمحمدی مگه کاری هم کرده؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
کار که زیاد کرد البته نه برای مردم شریف و همیشه مظلوم یزد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار