مسئول دبیرخانه کانون مساجد یزد تأکید کرد:
مسئول دبیرخانه کانون مساجد استان یزد با اشاره به ضرورت ایجاد هم‌افزایی بین بخشی برای توسعه برنامه‌های فرهنگی،‌گفت:‌ تولید و عرضه محتوای فرهنگی جدید در کانون‌های فرهنگی هنری برای جذب جوانان و نوجوانان به مساجد ضروری است.
کد خبر: ۶۲۰۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰ 18 June 2018

حجت الاسلام «مصطفی گرجی» با بیان این‌که کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان با تصویب اساسنامه در راستای حوزه کودک، نوجوان و خانواده با رویکرد جذب قشر خاکستری گام برداشته است،‌اظهار کرد: ما تلاش کرده‌ایم با برقراری ارتباط مستمر بین دستگاه‌های مختلف از ظرفیت‌های آنها در راستای حمایت از کانون‌های مساجد استفاده کنیم.

وی هم‌افزایی بین دستگاه‌های مختلف را یکی از سیاست‌های اصلی دبیرخانه کانون مساجد در سطح استان دانست و بیان کرد:‌ ما به لحظ کمی خیلی کار کرده‌ایم و آمار خوب می‌دهیم اما معقتدیم که اکنون نیاز به فعالیت کیفی داریم و مبنای ما بر این استا با کیفی سازی محتوا در سطح مطلوبی قرار گیریم .

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد یزد افزود: اگر امروز به تناسب مخاطب جدید و تقاضاهای آن عرضه محتوی کنیم کارکردهای جدید مساجد را می‌توانیم به مردم معرفی و به طور قطع در تولید مخاطب نیز موفق خواهیم شد .

حجت الاسلام گرجی تدوین برنامه‌های فرهنگی و آموزشی متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی را از دیگر برنامه‌های در دستور کار کانون مساجد دانست و گفت: بومی‌سازی برنامه‌ها و محصولات فرهنگی ضروری است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود،‌تصریح کرد: بومی سازی از دیگر برنامه‌های کانون مساجد در سطح استان یزد است.

این مقام مسئول با اشاره به ظرفیت‌های جهانی شهر یزد، تأکید کرد: ظرفیت‌های فرهنگی و دینی استان یزد باید با برنامه‌ریزی جهانی به دیگر نقاط دنیا معرفی شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما می‌توانیم با هم‌افزایی با دستگاه‌های استانی به نوعی در زمینه فعالیت‌های فرهنگی گام برداشته و اثرگذاری بیشتری داشته باشیم. 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار