فرماندار اردکان با بیان اینکه 165 میلیارد تومان طرح برای تصویب به کارگروه استان ارسال شده گفت: از این میزان 94 طرح با اعتبار بیش از 12 میلیارد تومان تصویب و برای پرداخت به بانک‌ها ارجاع شد.
کد خبر: ۶۲۰۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶ 18 June 2018

 'هادی مقیمی' در کارگروه اشتغال شهرستان که به منظور بررسی و تصویب طرح‌های اشتغال‌زای روستایی و فراگیر برگزار شد بر لزوم همکاری بیش‌تر و جدی‌تر بانک‌ها در پرداخت تسهیلات تاکید کرد و افزود: در این رابطه هیچ‌گونه کوتاهی پذیرفته نیست.
وی عمده‌ترین مشکل در تصویب طرح‌ها را مشکلات در حوزه طرح توجیهی و نقص مدارک مورد نیاز اعلام کرد و از متقاضیان خواست طرح‌های خود را تا رسیدن به نتیجه، دنبال و در صورت وجود مشکل، مراتب را به این کارگروه اعلام نمایند.
رئیس کارگروه اشتغال شهرستان تصریح کرد: در هفته جاری 30 طرح دیگر با اعتبار 147 میلیارد تومان در کمیته فنی استان بررسی و احتمالاً تصویب می‌شود.
فرماندار اردکان طرح‌های مصوب اشتغال‌زای شهرستان اردکان تاکنون را شامل جهاد کشاورزی به میزان 7.6 میلیارد تومان، صنعت و معدن با اعتبار 3.5 میلیارد تومان و حوزه گردشگری با اعتبار 1.2 میلیارد تومان اعلام نمود و بیان داشت: تاکنون به 9 طرح بیش از 1.8 میلیارد تومان تسهیلات اعطا شده است.
وی زمان‌بر شدن پرداخت تسهیلات در بانک‌ها را غیرمنطقی دانست و گفت: در شرایط فعلی که اشتغال و کار یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کشور است، نباید طرح مناسب دولت برای ایجاد شغل در بروکراسی اداری و بانکی معطل بماند.
مقیمی خبر داد: موانع پرداخت تسهیلات به بیش از 70 طرح در حوزه جهاد کشاورزی برطرف و به‌زودی پرداخت تسهیلات از سوی بانک‌های عامل آغاز می‌شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار