تیم ملی ایران در دوازدهمین مسابقه خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال برابر آمریکا قرار گرفت و نتیجه را به حریف خود واگذار کرد.
کد خبر: ۶۲۰۲۷۸
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳ 18 June 2018

به گزارش «تابناک یزد»، تیم ملی والیبال ایران در سومین مسابقه خود از هفته چهارم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال از ساعت 3 بامداد در شیکاگو به مصاف میزبان خود یعنی آمریکا رفت و نتیجه را به حریف قدرتمند خود واگذار کرد.

در این مسابقه ایگور کولاکوویچ از محمدطاهر وادی، پوریا یلی، مجتبی میرزاجانپور، میلاد عبادی‌پور، علی شفیعی، علی‌اصغر مجرد و محمدرضا حضرت‌پور (لیبرو) استفاده کرد. در طرف مقابل هم جان اسپرو از کریستنسن، اندرسون، مک دانل، جندریک، دیفالکو، راسل در شروع مسابقه استفاده کرد.

تیم ملی ایران در دو بازی گذشته خود در هفته چهارم توانست لهستان را شکست دهد و برابر صربستان با نتیجه 3 بر 2 مغلوب شد. این در حالی است که آمریکایی‌ها دو بازی گذشته خود را با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند.

ست نخست؛ 29 بر 27 به سود آمریکا

بازی در میان تشویق پر شور ایرانی های حاضر در سالن آغاز شد و هر دو تیم جنگنده استارت زدند تا اینکه در امتیاز 8 بر 7 به سود ایران تیم ها به وقت استراحت فنی اول رفتند. آمریکایی ها به بازی برگشتند و در امتیاز 16 بر 15 به سود آنها بود که تیم ها به وقت استراحت فنی دوم رفتند. شاگردان جان اسپرو سرویس‌های بسیار کم نقصی در این ست زدند و در نهایت با نتیجه 29 بر 27 به پیروزی رسیدند.

ست دوم؛ 25 بر 20 به سود آمریکا

ترکیب ایران در ست دوم هم تغییری نداشت، اما این بار آمریکایی‌ها زودتر به امتیاز 8 رسیدند و تیم‌ها در امتیاز 8 بر 7 به سود آمریکا به وقت استراحت فنی اول رفتند. برتری‌ شاگردان اسپرو ادامه پیدا کرد و آنها اختلاف را با ایران بیشتر کردند تا در امتیاز 16 بر 13 به سود آمریکا تیم‌ها به وقت استراحت فنی دوم رفتند. در اواخر ست دوم سعید معروف جایگزین اصغر مجرد شد. ست دوم هم در نهایت با نتیجه 25 بر 20 به سود آمریکا خاتمه پیدا کرد.

ست سوم؛ 26 بر 24 به سود آمریکا

بازی در ست سوم بسیار نزدیک آغاز شد، اما بازهم همچون ست نخست تیم‌ها در امتیاز 8 بر 7 به سود ایران راهی وقت استراحت فنی اول شدند. برتری ایران ادامه پیدا کرد و تیم‌ها در امتیاز 16 بر 14 به سود ایران به وقت استراحت فنی دوم رفتند. این ست در نهایت با نتیجه 26 بر24 به سود شاگردان اسپرو تمام شد تا آنها در مجموع برنده مسابقه باشند.

برنامه ادامه بازی‌های تیم ملی ایران به شرح زیر است:

هفته پنجم - یکم تا سوم تیرماه (تهران - ورزشگاه آزادی)

جمعه یکم تیرماه: ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه: ایران – کره‌جنوبی

شنبه دوم تیرماه: ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه: ایران – بلغارستان

یکشنبه سوم تیرماه: ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه: ایران – آلمان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار