فرمانده انتظامی شهرستان رودبار جنوب از دستگیری عاملان ربایش یک پسربچه نوجوان و دستگیری ۵ متهم در عملیات ضربتی پلیس رودبار جنوب خبر داد.
کد خبر: ۶۲۰۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱ 18 June 2018

به گزارش «تابناک یزد»، از میزان، سرهنگ رضا فیروزبخت گفت: ۲۳ خردادماه یک مورد آدم ربایی به مرکز فوریت‌های پلیسی گزارش شد که بلافاصله ماموران انتظامی شهرستان رودبار جنوب به محل اعزام شدند؛ با توجه به حساسیت موضوع، تیم مجربی از ماموران تحقیقات خود را در این رابطه آغاز کردند.

وی افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد چند نفر با یک دستگاه خودروی پراید یک پسربچه نوجوان را از جلوی منزلش ربوده و از والدین وی مبلغ بالایی را در ازای آزادی فرزندشان درخواست کرده اند.

سرهنگ فیروزبخت بیان کرد: این موضوع به سبب ایجاد جو ناامنی به طور ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت و در این رابطه، ماموران پلیس امنیت شهرستان رودبار جنوب با انجام اقدامات پلیسی به سرنخ‌هایی در رابطه با این عمل مجرمانه دست یافتند.

وی یادآور شد: با تلاش شبانه روزی و نیز پی جویی‌های بی وقفه ماموران پس از گذشت کمتر از ۲۴ ساعت، محل اختفای آدم ربایان شناسایی، و در یک عملیات غافلگیرانه ۵ نفر از افراد اصلی و دخیل در این آدم ربایی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار جنوب در خاتمه گفت: سوابق افراد دستگیر شده در دست بررسی است؛ متهمان در بازجویی‌های پلیسی به انجام این عمل مجرمانه با هدف زورگیری و دریافت پول از خانواده نوجوان روبوده شده، اقرار کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار