مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با اشاره به برگزاری سیزدهمین جشنواره تجلیل از تعاونی‌های برتر در شهریور ماه، گفت: ثبت نام از تعاونی‌های واجد شرایط آغاز شده و تا 16 تیرماه سالجاری ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۶۲۰۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۳ 18 June 2018

«میثم لطفی» افزود: شهریور ماه هر سال در راستای ترویج و توسعه فرهنگ تعاون و معرفی نظام‌مند کسب و کارهای تعاونی موفق، جشنواره ملی تعاونی‌های برتر برگزار می شود و امسال نیز شاهد سیزدهمین دوره از این جشنواره خواهیم بود. 

وي ضمن دعوت از تعاونی‌های واجد شرایط برای ثبت‌نام در این جشنواره، گفت: تعاونی‌ها، اتحادیه‌ها و اتاق‌های تعاون می‌توانند در گرایش‌هایی با عناوین کشاورزی، صنعتی، معدنی، عمرانی، تامین نیاز تولید‌کنندگان، تامین نیاز مصرف کنندگان، تامین نیاز صنوف خدماتی، اعتبار، دهیاری، زنان، حمل و نقل، فرش دستباف،صنایع دستی، مسکن، دانش بنیان، سهامی عام، خدماتی، فراگیر ملی، اتحادیه ها، اتاق تعاون، بنیاد تعاون و کارآفرینی و سایر فعالان این حوزه در جشنواره تعاوني‌هاي برتر شركت كنند.

به گفته لطفي، علاقمندان مي‌توانند با مراجعه به سایت www.taavonibartar.ir ، اقدام به تکمیل فرم‌های عمومی و تخصصی كرده و کد رهگیری را دریافت كنند.

اين مسئول در مورد چگونگی انتخاب تعاونی‌های برتر نيز گفت: پس از پايان مهلت ثبت‌نام، هيات داوري از شرکت‌های تعاونی که مراحل ثبت‌نام خود را کامل انجام داده‌اند، بازديد و آنها را مورد ارزیابی قرار می‌دهند و در صورتی که نمره مناسبی را کسب کرده باشند، به عنوان تعاونی برتر انتخاب و معرفی خواهند شد. 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار