مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد:
مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد با اشاره به جذب مخاطب گفت: امروز باید کارکردهای جدید مساجد و کتابخانه ها را به مردم معرفی کنیم.
کد خبر: ۶۱۹۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۶ 17 June 2018

حجت الاسلام مصطفی گرجی، مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان یزد امروز (24 خرداد) در نشست امضای تفاهم نامه همکاری دبیرخانه کانون های مساجد استان یزد و اداره کل نهاد کتابخانه های عمومی استان یزد گفت: کانون های فرهنگی هنری با تصویب اساسنامه در راستای حوزه کودک، نوجوان و خانواده با رویکرد جذب قشر خاکستری گام برداشته است.

وی افزود: ما تلاش کرده ایم با ارتباط با دستگاه های مختلف از ظرفیت های آنها در راستای حمایت از کانون های مساجد استفاده کنیم و در این زمینه نیز به دنبال هم افزایی هستیم.

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد خاطرنشان کرد: ما به لحظ کمی خیلی کار کرده ایم و آمار خوبی می دهیم اما معقتدیم که اکنون نیاز به فعالیت کیفی داریم و مبنای ما بر این است با کیفی سازی محتوا در سطح مطلوبی قرار گیریم.

حجت الاسلام گرجی تصریح کرد: ما اگر امروز به تناسب مخاطب جدید و تقاضاهای آن عرضه محتوا کنیم کارکردهای جدید مساجد و کتابخانه ها را می توانیم به مردم معرفی کنیم و به طور قطع تولید مخاطب نیز موفق خواهیم شد.

در پایان این مراسم نیز تفاهم نامه همکاری دبیرخانه کانون های مساجد یزد و اداره کل نهاد کتابخانه های عمومی استان یزد امضا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار