نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد
مودیان اشاره و از متولیان امر خواست به مردم و اظهار نامه ها توجه و اعتماد کنند و همکاری مناسب با آنها داشته باشند.
کد خبر: ۶۱۹۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳ 15 June 2018

به گزارش «تابناک یزد»، آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های نماز عید سعید فطر که امروز با حضور گسترده اقشار مختلف مردم مومن در مسجد ملااسماعیل برگزار شد با تبریک این عید به اهمیت وحدت اشاره و افزود: وحدت مسلمانان، موجب شکست توطئه های دنیای استکباری است.

وی ادامه داد: ملت ایران در 40 سال گذشته با وحدت کلمه و اطاعت از ولایت فقیه تمام توطئه های دشمنان را خنثی کرده و برای تداوم اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی همچنان به همبستگی و اتحاد نیاز است.

امام جمعه یزد تصریح کرد: دشمنان همواره دنبال تفرقه افکنی و رسیدن به اهداف خود هستند بنابراین باید با بصیرت و هوشیاری در سایه دین و ارزش ها برای شکست دسیسه های آنها اقدام کرد.

آیت الله ناصری با بیان اینکه دشمنان همیشه با برخی طرح ها و برنامه ها به دنبال نا امید کردن مردم هستند تاکید کرد: باید با هوشیاری و شناحت توطئه های دشمنان برای تحقق اهداف نظام فعالیت کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد تاکید کرد: هر جا وحدت و همبستگی باشد قطعا استکبار جهانی نمی تواند اهداف شوم خود را در قبال نظام و انقلاب اسلامی انجام دهند ،بنایراین باید بیدار بود.

آیت الله ناصری به وصول مالیات از مودیان اشاره و از متولیان امر خواست به مردم و اظهار نامه ها توجه و اعتماد کنند و همکاری مناسب با آنها داشته باشند.

وی گفت: توجه به نظرات و رسیدگی به خواسته های آنها در چارچوب مقررات بدون افراط و تفریط باید مدنظر مسئولان در بخش های مختلف قرار گیرد و همکاری ها ادامه داشته باشد.

امام جمعه یزد همچنین به هفته جهاد کشاورزی و نقش این نهاد اشاره و بر فعالیت در راستای اقتصاد مقاومتی و خدمت به مردم تاکید کرد.

آیت الله ناصری همچنین به اهمیت بهره گیری از ثمرات ماه مبارک رمضان در طول سال و توسل به ائمه اطهار (ع) در تمام شرایط برای رسیدن به معارف دینی و انسانی تاکید کرد.

نماز عید سعید فطر در تمام شهرستانها و مناطق استان یزد اقامه شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار