مسئول کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد، گفت: مردم یزد به عنوان میراث‌داران فرهنگی معنوی، راهکارهای توسعه فرهنگی خود را ازمسئولان مطالبه کنند.
کد خبر: ۶۱۸۷۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۱ 13 June 2018

«ونوس عامری» با بیان این‌که یکی ازاهداف بزرگ تعریف شده در کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد،«شناخت هویت فرهنگی یزد» است، اظهار کرد: یزدی ماندن به معنای حراست از ارزش‌های معنوی و فرهنگی یزد مهمترین رسالت مسئولان ودست‌اندرکاران فرهنگی استان است.

وی افزود: برگزاری جلسات و نشست‌های فرهنگی نظیر شب‌های فرهنگی یزد به جوانان کمک می‌کند که با بیشتر یزدی بمانند و با فرهنگ‌های اصیل خود آشنا شوند.

مسئول کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد، گفت: دعوت پژوهشگران و اندیشمندان برتر کشور که تاکنون اقدامات شاخص و برجسته‌ای در حوزه فرهنگ عمومی انجام دادند، از جمله اقدامات انجام شده و در دستور کار شورای شهر یزد برای توسعه فرهنگ عمومی جامعه است.

عامری در ادامه با اشاره به نقش مردم در حراست از ارزش‌های معنوی و فرهنگی، تصریح کرد: شهروندان یزدی باید به عنوان میراث داران فرهنگ عمومی یزد وقت گذاشته و با حضور در جلسات فرهنگی بیش از پیش با فرهنگ کهن خود آشنا شوند.

این مقام مسئول با بیان این‌که مسئولان فرهنگی از مردم تأسی می‌گیرند، خاطرنشان کرد: مردم یزد باید راهکارهای توسعه فرهنگی خود را ازمسئولان مطالبه کنند.

وی در پایان با اشاره به نقش رسانه‌ها در تحقق اهداف فرهنگی جامعه، گفت: خبرنگاران می‌توانند با جذب مشارکت بیش از پیش مردم مسئولان را در پیشبرد اهداف فرهنگی و هنری یاری کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار