شهردار یزد خبر داد؛
شهردار یزد با اشاره به ضرورت ایجاد زیرساخت‌های توسعه‌ای برای شهر یزد، گفت: در آینده‌ای نزدیک تمام محدود بافت تاریخی و جهانی شهر یزد به وای فای شهری تجهیز می شود.
کد خبر: ۶۱۸۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۵ 13 June 2018

«مهدی جمالی نژاد» در جلسه امضای تفاهم نامه راه‌اندازی وای فای اول در هشت نقطه شهر، با بیان این‌که یزد در حال سپری کردن دوران طلایی خود است، اظهار کرد: رابطه دوستانه و صمیمی مدیریت دستگاه‌های مختلف شهر یزد نماد بارزی از مدیریت هماهنگی شهری در استان یزد است.

وی با بیان این‌که تبدیل شدن شهر یزد به شهری هوشمند یکی از اهداف اصلی شهرداری در مدیریت فعلی است، افزود: افزایش رضایت مندی شهروندان، تبدیل شهرداری به شهرداری شیشه‌ای و توسعه فرهنگ اجتماعی از جمله ویژگی‌های هوشمند شدن شهر یزد است.

شهردار یزد در ادامه با بیان این‌که ساخت پارکهای جدید از جمله اقدامات در دستور کار شهرداری یزد است، گفت: زیرساخت‌­های فضای سبز شهر یزد باید برای توسعه بیش از پیش تقویت شوند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در آینده‌ای نزدیک با همکاری شرکت مخابرات استان، کل بافت تاریخی و جهانی شهر یزد برای بهره‌برداری هر چه بهتر و بیشتر گردشگران به وای فای شهری تجهیز می‌شود.

«غلامعلی سفید» رییس شورای اسلامی شهر یزد در پایان با بیان این‌که شرکت مخابرات منطقه یزد، دستگاهی توانمند است، گفت: خوشبختانه مخابرات شجاعت اقدام در امور تخصصی خود را در سطح شهر یزد و استان را دارد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار