مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد:
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با اشاره به طرح های متعدد هلال احمر گفت: تعامل کانون های مساجد و هلال احمر یزد می تواند فعالیت های فرهنگی استان را رونق ببخشد.
کد خبر: ۶۱۸۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳ 13 June 2018

 به گزارش «تابناک یزد»، محسن حرازی زاده در جلسه ای با مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد با اشاره به اهمیت بحث فرهنگی اظهار داشت: بحث فرهنگ در کشور ما جای کار بسیار زیادی دارد و با وجود بودجه های زیادی که برای آن صرف شده، اما هنوز جای کار دارد.

وی بیان کرد: ما در هلال احمر استان یزد دارای پتانسیل جوانان و نوجوانان و کودکان و بانوان هستیم که در کانون هایی از جمله دانشجویی، دانش آموزی و طلاب مشغول به فعالیت هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد خاطرنشان کرد: ما معتقدیم که باید حیطه فعالیت های خود را بشناسیم و معرفی کنیم تا بتوانیم با هم افزایی به نوعی اثرگذاری بیشتری داشته باشیم.

حرازی زاده بیان کرد: اهداف هلال احمر شامل امدادرسانی در زمان جنگ و حادثه است که آمادگی برای اتفاقات مختلف ایجاد می کند که در این بخش می توانیم با همکاری کانون های مساجد فعالیت های اثرگذاری داشته باشیم.

وی ادامه داد: از جمله طرح های هلال احمر دادرس و خادم است که می توانیم از این پتانسیل ها در زمینه همکاری استفاده کنیم و به هدف خود برسیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد بیان کرد: طرح محله ایمن از جمله دیگر اقدامات ما است که در کانون های مساجد نیز می توان آن را پیگیری کرد و مردم را آگاه سازی کنیم.

در این نشست نیز قرار شد کارشناسان با بررسی فعالیت های دو مرکز تفاهم نامه ای امضا کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار