مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری یزد با بیان اینکه دبیرخانه شبکه هماهنگی تشکل‌های مردم نهاد مدیریت بحران در استان یزد تشکیل شد افزود: سازمان‌های مردم نهاد استان یزد در زمان مقابله با بحران امکانات مناسبی ندارند.
کد خبر: ۶۱۸۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶ 13 June 2018

به گزارش «تابناک یزد»، فخرالسادات خامسی هامانه در کارگروه ارتقای امنیت اجتماعی استان یزد که در سالن موحدین استانداری یزد برگزار شد با اشاره به اینکه با توجه به تأکید سازمان اجتماعی کشور در مورد اینکه جلسات بین کارگروه‌های مختلف به صورت مشترک برگزار و نتایج و خروجی‌های مثبت‌تر و بهتری داشته باشد اظهار داشت: به همین دلیل این جلسه به صورت مشترک بین کارگروه تشکل‌های مردم نهاد و کمیسیون ارتقاء امنیت استان برگزار شد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری یزد با اشاره به مصوباتی که در اولین کارگروه تخصصی سازمان‌های مردم نهاد در استان در سال گذشته به ثبت رسیده است گفت: نخستین مصوبه این بود که دفتر امور اجتماعی استانداری شبکه هماهنگی تشکل‌های مردم نهاد مدیریت بحران راه اندازی و به ثبت برساند و همچنین قرار بر این شد تا دفتر امور اجتماعی با همکاری سازمان مدیریت بحران استانداری، دبیرخانه شبکه هماهنگی تشکل‌های مردم نهاد مدیریت بحران استان را به تأسیس برساند.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سال گذشته تا کنون در کارگروه تخصصی سازمان‌های مردم نهاد اضافه کرد: دبیرخانه کارگروه تخصصی در دفتر امور اجتماعی استانداری یزد تشکیل شده است و در مورد توانمندی سازمان‌های مردم نهاد استان در مقابله با بحران، برآوردی از امکاناتی شده است که این سمن‌ها می‌توانند در زمان مقابله با بحران در استان داشته باشند.

خامسی هامانه افزود: طبق برآوردی که صورت گرفته، سمن‌ها در برخی از موارد می‌توانند در زمان بحران فعالیت داشته باشند که نیاز است نسبت به تجهیز امکانات این سمن‌ها در سطح استان برنامه ریزی صورت گیرد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری یزد گفت: مشخصات 16 تشکل که در کارگروه تخصصی سازمان‌های مردم نهاد استان داوطلب عضویت شدند به وزارت کشور ارسال شده که منتظر تائید نهایی هستیم و پس از تأییدیه نهایی آنها می‌توانند نسبت به آغاز فعالیت‌های خود و عضوگیری اقدامات لازم را انجام دهند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار