تئاتر فیلم «ارباب هفت‌ آسمان» با محوریت شهادت حضرت علی (ع) به مدت سه شب در ابرکوه به روی صحنه رفت.
کد خبر: ۶۱۸۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹ 13 June 2018

 تئاتر فیلم «ارباب هفت ‌آسمان» با موضوع شهادت حضرت علی (ع) و با هدف معرفی و پرداختن به شاخصه‌های والای رفتاری این حضرت، به مدت سه شب در حسینیه بیت العباس (ع) شهرستان ابرکوه به روی صحنه رفت. 

این تئاتر فيلم در سه بخش فیلم، تئاتر صحنه‌ای و تئاتر سایه با اجرای 30 نفر از هنروران و عوامل پشت‌صحنه، اجرا و مورد استقبال مردم ابرکوه قرار گرفت. 

تئاتر فیلم ارباب هفت‌آسمان به برشمردن گوشه‌ای از کرامات و شاخصه‌های ولای رفتاری امیرالمؤمنین حضرت علی(ع) از جمله عدالت محوری، یتیم‌نوازی، حمایت از مستمندان و پیشگویی‌هایی که در تاریخ پیرامون اولین امام شیعیان ثبت شده است، می‌پردازد. 

سید نورالله حسینی دوست در نقش امام علی (ع)، علی نداف (عقیل)، علی جعفری پناه (مسلم بن عقیل)، زهرا اکرمی(ام‌کلثوم)، سپیده سادات احمدزاده (راوی)، دانیال قدیریان (ابن اصبغ)، علی شیپوری زاده (ابن ملجم) و حسین اکرمی (حبیب)، ایفای نقش کردند. 

گفتنی است، در خاتمه آخرین شب اجرای این تئاتر، از عوامل اجرایی و بازیگران در حضور «محمد کاظمی نسب» فرماندار، «علیرضا زارع زاده» ريیس شورای شهر، «حمیدرضا بصیری» ريیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر مسئولان تجلیل شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار