جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در مهریز با كمك 660میلیون ریالي خيرين اين شهرستان همراه بود.
کد خبر: ۶۱۸۲۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۹ 12 June 2018

به گزارش «تابناک یزد»، «رضا ذولفعلی‌نژاد» مدیر کل زندان‌های استان یزد در اين مراسم اظهار كرد: در حال حاضر 12 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد مالي زندان مرکزی یزد از شهروندان مهریزي هستند که آزادي آنها نيازمند پرداخت 27 میلیارد و 280 میلیون ریال بدهي آنهاست.

وي با بيان اين كه تاكنون از شكات پرونده اين افراد مبلغ یک میلیارد و 280 میلیون ریال گذشت كرده‌اند، نياز كنوني آزادی اين زندانيان را مبلغ 26 میلیارد ریال ذكر كرد.

حجت الاسلام «عبدالرضا محی الدینی» امام جمعه مهریز هم در این مراسم با تاکید بر نقش خیران در آزادی زندانیان، گفت: ماه مبارک رمضان، ماه استغفار، مدد و مغفرت و بهترین فرصت برای انجام امور خیري مانند کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و بازگشت آنان به آغوش خانواده‌هايشان است.

وي افزود: این زندانیان اشخاصی هستند که ناخواسته و غیر عمد، خطايي انجام داده‌ و گرفتار و در بند شده‌اند كه اميدواريم بتوانيم با كمك خود آزادي و خوشحالي خانواده‌هايشان را رقم بزنيم.

«سيد محمد رستگاری» فرماندار مهریز نیز در اين همایش از كمك 660 ميليون ريالي خيرين شهرستان جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد مالي این شهرستان خبر داد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار