معاون استاندار یزد تأکید کرد:
معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار يزد با اشاره به پتانسيل‌هاي استان در حوزه فنّاوري، اطلاعات و ارتباطات، گفت: منطقه ويژه علم و فنّاوري يزد ظرفيت بسيار بالايي در مسير توسعه استان و بهبود فضاي كسب و كار دارد .
کد خبر: ۶۱۸۱۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵ 12 June 2018

«علي زيني وند» در جمع مدير و هيئت مديره سازمان عامل منطقه ويژه علم وفناوري يزد اظهار كرد: اصل ايده ايجاد منطقه ويژه علم و فناوري در استان ايده خوبي بوده اما لازم است كانون‌هاي تفكر به مراكز اجرايي وصل باشند و دستگاه‌هاي اجرايي از ايده‌ها و انديشه‌هاي اين كانون‌ها حمايت كنند .

وي افزود: منطقه ويژه علم و فناوري يزد در كنار چهار استان ديگر به عنوان پايلوت در كشور محسوب مي‌شود و زيرساخت‌هاي لازم براي فعاليت‌هاي اين منطقه ويژه در استان وجود دارد .

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار یزد با اشاره به پتانسيل‌هاي استان در حوزه فناوري، اطلاعات و ارتباطات، گفت: منطقه ويژه علم و فناوري يزد ظرفيت بسيار بالايي در مسير توسعه استان و بهبود فضاي كسب و كار دارد .

زینی‌وند در پايان سخنان خود اظهار اميدواري كرد: با اولويت‌بندي برنامه‌ها و ايده‌ها، ديدگاه دانش بنيان و فن‌آور و انجام درست وظايف بتوانيم فعاليت‌هاي خود را در منطقه ويژه علم وفناوري يزد هدفمند و سيستمي پيش ببريم و از نگاه هاي كلي و بدون چشم‌اندازدر برنامه ريزي ها پرهيز كنيم .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار