رییس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد، گفت: طرح جمع آوری قرآن و کتب دعای فرسوده در استان یزد آغاز شده است.
کد خبر: ۶۱۸۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰ 12 June 2018

حجت‌الاسلام «علی‌محمد رضایی» با اشاره به آغاز اجرای طرح جمع آوری قرآن و کتب دعای فرسوده در ماه مبارک رمضان،‌ اظهار کرد: همشهریان می‌توانند با هدف تکریم مقام و منزلت قرآن کریم در طرح جمع آوری قرآن و کتاب‌های دعای فرسوده شرکت کنند .

وی افزود: هدف از انجام این کار، جمع آوری قرآن‌های مستعمل و فرسوده از مساجد، تکایا و منازل است که خانواده‌ها به دلیل محدودیت شرعی امکان امحاء آن را ندارند .

رییس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد جمع آوری قرآن‌های مازاد را از دیگر اهداف این طرح دانست و گفت: در این طرح قرآن‌های مازاد با همکاری مردم جمع آوری و در بین مناطق مورد نیاز توزیع می‌شود .

رضایی تصریح کرد: علاقه مندان به مشارکت در این طرح می‌توانند همه روزه به جز ایام تعطیل در ساعت اداری نسبت به تحویل قرآن و کتب دعای فرسوده و همچنین قرآن‌ها مازاد خود به اداره کل تبلیغات اسلامی استان واقع در بلوار شهید پاکنژاد اقدام کنند .

وی در پایان خاطرنشان کرد: مشارکت کنندگان در این طرح می‌توانند جهت کسب اطلاع بیشتر با شماره تلفن ۳۷۲۵۲۶۸۲ تماس حاص نمایند .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار