نشست کارگروه اشتغال استان
کوتاهي هر يک از دستگاهها و ارگانهاي دولتي در اين زمينه قابل پذيرش نخواهد بود.
کد خبر: ۶۱۸۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱ 12 June 2018

به گزارش «تابناک یزد»، مدير کل تعاون، کار و رفاه اجتماعي استان در اين نشست با بيان اينکه اعتبار طرح اشتغال روستايي و عشايري 832 ميليارد ريال است ، گفت: تاکنون در راستاي اجراي اين طرح 21 ميليارد تومان از سوي بانکهاي عامل استان به متقاضيان پرداخت شده است که از پیش بینی 1400 اشتغال تا کنون 415 نفراشتغال محقق شده است.

رياحي افزود: تاکنون 831 طرح از سوي متقاضيان سرمايه گذاري در بخشهاي کشاورزي،علم و فناوري،گردشگري،صنعت و معدن به دستگاههاي اجرايي ارسال شده است.

وي گفت: از نيمه بهمن سال گذشته،طرح هاي اشتغال زايي روستايي و عشايري به منظور اشتغالزايي در اين مناطق /در حوز ه هاي مختلف کشاورزي، گردشگري، صنعت و معدن و فناوري اطلاعات اجرا شده است.

استاندار يزد هم دراين نشست با اشاره به ظرفيتهاي بالاي استان در حوزه هاي مختلف، تسريع در رسيدگي به امور مردم در حوزه اشتغال را خواستار شد.

آقای زماني قمي وظيفه کنوني مديران را تلاش براي رفع مشکلات مردم بخصوص در حوزه هاي اشتغال و اقتصاد دانست و گفت: کوتاهي هر يک از دستگاهها و ارگانهاي دولتي در اين زمينه قابل پذيرش نخواهد بود.

استاندار با اشاره به اهتمام دولت براي رفع بيکاري در جامعه گفت: دستگاههاي اجرايي استان بايد با توجه به سياست هاي اشتغالزايي دولت/ بايد فعاليتهاي خود را به موقع انجام دهند.وی افزود در این راستا شاید یکی از جلسات را در بانک ها برگزار کنیم و خودم شخصا برخی پرونده ها را ببینم .

بررسي موانع و مشکلات طرح هاي اشتغال روستايي و عشايري و ارائه راهکارهايي در خصوص جذب موثر منابع و اعتبارات اين طرحها از موضوعات اين نشست بود.

در اين نشست همچنين هر يک مديران عامل بانک و هر يک از فرمانداران شهرستانها به بيان گزارش عملکرد خود در حوزه پرداخت تسهیلات اشتغالزایی پرداختند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار